• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Active "textbox"??

Status
Niet open voor verdere reacties.

BasMan

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2002
Hallo,

In een bestandje heb ik een textbox geplaatst. Standaard komen er altijd een paar zinnen terug. Kan ik dit doen met bijvoorbeeld active textbox (als dit bestaat!) Het zelfde principe als de activecell. Maar nu moet bijvoorbeeld de tekst komen te staan waar de cursor op dat moment "knippert" Wie weet raad?! :confused:

Mvg

BasMan

Ik neem aan dat het om een textbox gaat uit de werkset besturingselementen. Als je bedoelt dat - als je een willekeurige cel selecteert - in die cel de tekst moet komen die in de textbox staat, dan kan dat als volgt:

Private Sub Worksheet_SelectionChange(ByVal Target As Range)
ActiveCell.Value = TextBox1.Value
End Sub

fra.

Laatst bewerkt:
Textbox --> drawing

Hallo iedereen,

Het gaat hier om een textbox uit het besturingselement "Drawing".

Zoals ik al zei komen er een aantal zaken elke dag weer terug. Als ik de texbox selecteer (ik kan dus beginnen met typen) start ik een userform met daarop verschillende opties. Als ik een van deze opties aanklik dan wil ik dat de tekst die ik aangeef in de userform ook wordt weergegeven in de textbox. Dus op de plaats waar ik de cursor heb "neergezet".

Ik hoop dat jullie bovenstaande begrijpen.'

mvg

BasMan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan