active webcam en syntek stk1160

Status
Niet open voor verdere reacties.

larsje30

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2010
Berichten
11
Hallo ik had een vraagje. Ik heb onlangs een draadloze webcam gekocht de usb ontvanger die erbij zit is het type:ES-601WS. Nu zat er in de verpakking ook het programma multiview. Ik heb dit alles geinstalleerd en dit werkt allemaal goed, krijg ook beeld en geluid. Bij het programma multiview zit wel motion detection, maar niet de mogelijkheid om bepaalde gebieden uit te schakelen binnen de motion detection. Ik heb dan ook active webcam gekocht wat deze functie wel heeft. Nu heb ik echter het probleem dat active webcam mijn camera wel herkend, maar dat ik alleen een beeld krijg met zwart met witte ruis. Mijn vraag is of iemand mij hiermee zou kunnen helpen zodat ik wel active webcam kan gaan gebruiken. De drivers zijn trouwens de syntek stk1160 drivers (maar als ik in het mapje drivers kijk dat ik erbij gekregen heb dan staat er syntek stk1150 drivers). Weet niet of iemand anders hier toevallig ook deze webcam/usb ontvanger heeft die mij kan helpen. Ik hoop het want ik wil het graag werkend krijgen.

alvast bedankt.

groetjes

Larsje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan