Active X-besturingselement

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bets
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Bets

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2005
Elke keer wanneer ik tegen een website aanloop waarin het muziekje in een < embed > is geplaatst, dan krijg ik een pop-up of ik een Active X-besturingselement wil activeren. Klik ik op OK, dan krijg ik een pop-up "kan het bestand niet downloaden". Dit is vrij lastig op pagina's waarin je steeds weer met een "target" terug verwezen wordt naar die (home)pagina waar dus dat muziekje in staat, want steeds weer moet je die beide pop-ups wegklikken...
Java heb ik geïnstalleerd, dus daar ligt het niet aan, maar toch mis ik ergens iets... maar wat??? Ik lees het wel weer of jullie me kunnen helpen... geniet eerst maar van de feestdagen, het is nu niet echt urgent, maar ik wil wel graag weten wat ik eraan kan doen!:thumb:
Fijne feestdagen,
gr, Bets

Misschien kan het bestand niet gedownload worden omdat je dat geblokkeerd is in internet > opties > beveiliging (geloof ik of een van die andere tabs) of omdat je geen administrator rechten hebt

Ik heb even gekeken bij Internet Opties.. geavanceerd en daar heb ik "actieve inhoud mag niet worden uitgevoerd op mijn computer" bij staan en die is NIET aangevinkt, kan het daardoor komen?
Ik weet niet of die "actieve inhoud" hetzelfde is als die "actieve X besturingselement", dus ik kom effies nergens aan en wacht af....
groetjes,
Bets

niet niet klinkt voor mij hetzelfde als wel maar misschien ben je niet als administrator ingelogd in windows (de gebruiker die alle rechten heeft om programma's te installeren/verwijderen/veranderen) verder heb ik namelijk niet heel veel verstand van internet explorer

Eerder had ik deze rechten altijd wel en zo ineens (misschien na het opnieuw installeren van Windows?) toen deed hij het niet meer.
Met jouw antwoord kan ik dus weinig mee, maar misschien zijn er nog meer met dit probleem, die het juiste antwoord kunnen geven. Ik wil nl geen risico nemen om 'zomaar' iets te veranderen........ dus ik wacht maar even weer af...;)
gr, Bets

Helaas.......... mijn vraag is nog steeds niet opgelost, het berichtje van "kan de active X-besturingselement niet vinden" blijft opkomen....:confused:
Oja...... bij beveiligingen staat bij mij overal aangevinkt "inschakelen" wat betreft die active X-besturingselement, is het veilig om "uitschakelen" aan te klikken en moet ik dat bij alle opties daarvan dan doen of gedeeltelijk???
Leg het mij anders even haarfijn uit?
gr, Bets

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan