active x besturingselementen

Status
Niet open voor verdere reacties.

shooter

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 jan 2005
hoi,

als ik sommige site's open krijg ik volgende foutmelding:

door u huidige beveilingsinstellingen kunnen active x besturingselementen op deze pagina niet worden uitgevoerd. deze pagina wordt mogelijk niet juist weergegeven.

Heb mn pc gescand op spyware dit is allemaal in orde!
heb ook gescand op virussen alles is ok!
heb geen serivce pack geinstalleerd.

Hoe kan ik dit oplossen?

Shooter

welke sites heb je dat mee?
geef eens een link

Kijk eens in Internet Explorer bij Beveiliging naar de instellingen voor ActiveX. Die zouden zó moeten staan:

ActiveX-besturingselementen en -invoegtoepassingen

ActiveX-besturingselementen die niet zijn gemarkeerd als veilig: Uitschakelen

ActiveX-besturingselementen die zijn gemarkeerd als veilig: Inschakelen

ActiveX-besturingselementen en -invoegtoepassingen uitvoeren: Inschakelen

ActiveX-besturingselementen met handtekening downloaden: Vragen

ActiveX-besturingselementen zonder handtekening downloaden: Uitschakelen

Als het al zo staat, zou ik sites met dergelijke meldingen links laten liggen.

Guus.

Laatst bewerkt:
active x site

deze site:

[mod]Link weggehaald[/mod]

Laatst bewerkt door een moderator:
Lees de huisregels. Je dient hier geen link naar een warez-site te plaatsen. Ik heb de beheerder geattendeerd.

Maar om je vraag te beantwoorden: als je op díe site (of een dergelijke site) activeX-besturingselementen laat uitvoeren, is de kans dat je spyware, een browserhijacker of een trojan binnenhaalt 100%.

Ik heb de link weggehaald. Verder sluit ik me aan met wat Buffy hierboven zegt.

msn

men antivirus scanner(norton 2002) had de activex controls verwijderd en ik had deze controls nodig om mij te kune aanmelden bij msn!! Hoe kan ik deze terug installeren? ik maak voorlopig gebruik van dmsn. En dmsn maakt geen gebruik van controls wel van java. Wie kan me meer uitleg hierover geven hoe dat ik dit terug installeer??? please!! mail het me door aub naar Walytje@hotmail.com

Laatst bewerkt:
Re: msn

Geplaatst door walytje
men antivirus scanner(norton 2002) had de activex controls verwijderd en ik had deze controls nodig om mij te kune aanmelden bij msn!! Hoe kan ik deze terug installeren? ik maak voorlopig gebruik van dmsn. En dmsn maakt geen gebruik van controls wel van java. Wie kan me meer uitleg hierover geven hoe dat ik dit terug installeer??? please!! mail het me door aub naar Walytje@hotmail.com
Ik zou deze vraag hier even weghalen en hier opnieuw stellen.
Daar heb je meer kans dat je een antwoord krijgt dan hier.
Het is ook af te raden je e-mailadres te vermelden; het is de bedoeling dat mensen antwoorden op je vraag door op de knop Reageer op bericht te klikken.

Guus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan