active X en click yes to continue

• Onderwerp starter Onderwerp starter cort
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cort

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2002
geregeld kriijg ik de melding bij het downloaden dat ik activeX moet installeren en het programmaatje heet dan : wil je dit installeren:CLICK YES TO CONTINUE

Heeft iemand hier ervaring mee?

Thanks

Geplaatst door cort
geregeld kriijg ik de melding bij het downloaden dat ik activeX moet installeren en het programmaatje heet dan : wil je dit installeren:CLICK YES TO CONTINUE

Heeft iemand hier ervaring mee?

Thanks

bij het downloaden waarvan?
als het is voor serienummers en kraakjes etc zou ik even ergens anders gaan zoeken; voor bv postbank en dergelijke moet je wel omdat anders de applicatie niet werkt

Wat gebeurt er dan als ik dit installeer?
Krijg ik dan spyware of virussen?
Voor de installatie van sp2 heb ik nooit die vraag gekregen om activeX te installeren.

Thanks

klopt dat is dus een extra beveiliging, en inderdaad je kunt allerlei zooi op je systeem krijgen die uiteindelijk de boel in de war gaan sturen, andere zoekbalken startpagina's etc etc
niet doen is het advies

Heb het laatst zelf een paar keer geinstalleerd omdat ik het nodig had om bepaald fimpje te kunnen bekijken geloof ik. Geen probleem, behalve de zooi die je meekrijgt, maar deze kun je verwijderen met adaware en spybot. maar goed, als je helemaal op safe wilt spelen: niet doen.
Greetz
Joep

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan