pietprobleem
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 jan 2003
Ik probeer, zoals gewoonlijk, een website preview met F12 in Dreamweaver waarna de website in IE7 te zien is.
Echter, ik krijg al geruime tijd een probleem te zien met Active-x besturingselement en dat dit geblokkeerd is.
Als ik dit in de gele waarschuwingsbalk accepteer zou de website alsnog te zien moeten zijn maar helaas.
In de popup (die ik accepteer) waarin ik gewaarschuwd wordt dat Active-x onveilig kan zijn wordt vervolgens weer een gele waarschuwingsbalk hierover getoond.
De desbetreffende website is wel te zien alleen de flash elementen die erin verwerkt zijn dus niet.
Erg irritant en ik weet niet hoe ik het op moet lossen.
Al erg veel hierover gelezen op internet en geprobeerd.
Het heeft tot dusver nog niet geholpen.
Ik wil eigenlijk geen IE8 gebruiken.
Ik zou andere browsers kunnen gebruiken maar IE7 heeft altijd goed gewerkt en wil het graag hiermee weer opgelost hebben.
Wie weet wat ik eraan kan doen.
Piet.
Echter, ik krijg al geruime tijd een probleem te zien met Active-x besturingselement en dat dit geblokkeerd is.
Als ik dit in de gele waarschuwingsbalk accepteer zou de website alsnog te zien moeten zijn maar helaas.
In de popup (die ik accepteer) waarin ik gewaarschuwd wordt dat Active-x onveilig kan zijn wordt vervolgens weer een gele waarschuwingsbalk hierover getoond.
De desbetreffende website is wel te zien alleen de flash elementen die erin verwerkt zijn dus niet.
Erg irritant en ik weet niet hoe ik het op moet lossen.
Al erg veel hierover gelezen op internet en geprobeerd.
Het heeft tot dusver nog niet geholpen.
Ik wil eigenlijk geen IE8 gebruiken.
Ik zou andere browsers kunnen gebruiken maar IE7 heeft altijd goed gewerkt en wil het graag hiermee weer opgelost hebben.
Wie weet wat ik eraan kan doen.
Piet.