Activecell copy, plakken terugkeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

MEradus

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2012
Hallo,

Ik ben bezig met een rooster, nu stuit ik op een probleem die ik graag met jullie wil delen en ik hoop dat ik geholpen kan worden :)
Ik post een voorbeeld mee zodat het misschien wat duidelijker is.

Als er op delete gedrukt wordt komt er een userf in beeld met de vraag of het vervangen moet worden ja, nee, stoppen.
Op dat moment wordt de cell gekopieerd. Als ja dan wordt deze geplakt onder het kopje 'opvullen' en bij nee onder 'niet opvullen'. Ik heb dit nu aangegeven met een range, maar om mij werk te besparen is mijn vraag of het mogelijk is dat als er ja/nee geklikt wordt dat de kopie in een lege cell komt onder de bijbehorende kop zonder dat er een range aangegeven hoeft te worden? Onder de bijbehorende kop moeten dan ongeveer 15 lege regels komen waar deze het in kan plakken.

En de volgende vraag is dan: is het mogelijk dat daarna de cell waar zojuist iets uitgekopieerd is weer geselecteerd wordt?
Er moet namelijk een vervangende code ingevoerd worden. Er komt nu een userform naar voren die het zojuist geplakte overschrijft en dat is niet de bedoeling.

Ik hoop dat ik duidelijk geweest ben in mijn uitleg en dat iemand mij kan helpen.

Bekijk bijlage testdeletefunctie.xlsm

Jammer maar helaas geen oplossingen. Volgende keer beter.
Bedankt voor het lezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan