activeren gsm

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Faru
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Faru

Gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2004
Berichten
217
Mijn zoontje heeft een Sendo M550 en de provider is Telfort (prepayd).
Ik heb via e-mail de pukcode opgevraagd omdat wij die kwijt waren.
Als ik nu de Sendo aanzet, vraagt ie inderdaad om de pukcode. Deze voer ik in. Dan komt ie met de melding: "toets nieuw in" . Dat zijn 4 posities, dus neem ik aan je nieuwe pincode. Daarna vraagt ie om een bevestiging, dus nogmaals de pincode ingevoerd en daarna krijgen we de melding "niet correct". M.a.w. het lukt me dus niet.
Ik heb het intussen 4x geprobeerd, ook met de zgn. originele pincode van 0000. Ik mag nu nog maar 6x de pukcode gebruiken.

Ik heb natuurlijk met Telfort gebeld, maar die zeggen dat ik alles goed doe. Ook de pukcode is gecontroleerd.

Heeft iemand een idee wat er fout gaat?

Groetjes, Karin
 
Weer iets te vroeg geweest met mijn vraag.

Wat ik wel al in het boekje van Telfort had gezien, was dat je **05*pukcode*pin*nogmaals pin# moest doen, maar de telefoon vroeg direct om de pukcode en na 8 posities ingetoets te hebben, kwam hij ook met het ok-icoontje in beeld.
Maar nu kon ik dus toch wel in één keer de hele bubs invoeren en nu is het wel gelukt.

Dus sorry en bedankt.

Groetjes, Karin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan