Mijn zoontje heeft een Sendo M550 en de provider is Telfort (prepayd).
Ik heb via e-mail de pukcode opgevraagd omdat wij die kwijt waren.
Als ik nu de Sendo aanzet, vraagt ie inderdaad om de pukcode. Deze voer ik in. Dan komt ie met de melding: "toets nieuw in" . Dat zijn 4 posities, dus neem ik aan je nieuwe pincode. Daarna vraagt ie om een bevestiging, dus nogmaals de pincode ingevoerd en daarna krijgen we de melding "niet correct". M.a.w. het lukt me dus niet.
Ik heb het intussen 4x geprobeerd, ook met de zgn. originele pincode van 0000. Ik mag nu nog maar 6x de pukcode gebruiken.
Ik heb natuurlijk met Telfort gebeld, maar die zeggen dat ik alles goed doe. Ook de pukcode is gecontroleerd.
Heeft iemand een idee wat er fout gaat?
Groetjes, Karin
Ik heb via e-mail de pukcode opgevraagd omdat wij die kwijt waren.
Als ik nu de Sendo aanzet, vraagt ie inderdaad om de pukcode. Deze voer ik in. Dan komt ie met de melding: "toets nieuw in" . Dat zijn 4 posities, dus neem ik aan je nieuwe pincode. Daarna vraagt ie om een bevestiging, dus nogmaals de pincode ingevoerd en daarna krijgen we de melding "niet correct". M.a.w. het lukt me dus niet.
Ik heb het intussen 4x geprobeerd, ook met de zgn. originele pincode van 0000. Ik mag nu nog maar 6x de pukcode gebruiken.
Ik heb natuurlijk met Telfort gebeld, maar die zeggen dat ik alles goed doe. Ook de pukcode is gecontroleerd.
Heeft iemand een idee wat er fout gaat?
Groetjes, Karin