Activeren Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.
@edmoor : Outlookconnector
Er is overigens ook een 32 bit versie.

Zo ziet het er uit : volledig geïntegreerd in Outlook.

Een héél handige functie binnen connector is wanneer je een nieuw mailtje maakt binnen (bijv.) je hoofd (provider) account, je links bovenin onder de knop 'verzenden' binnen Outlook, de knop 'Account' ziet staan. Als je die openklikt dan kun je kiezen middels welk account je nieuwe bericht wordt verzonden, om het even binnen welk account het nieuwe bericht is / wordt gemaakt.

Bijlagen

• Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    47,5 KB · Weergaven: 42
Laatst bewerkt:
Er staat Outlook Hotmail Connector.
Is dat dan ook voor andere mail?
Ik gebruik nl. geen Hotmail.

Online is de "oude" naam van Ziggo. Je kunt dus prima een emailadres @online.nl hebben met een Ziggo account.

Wel zal Ziggo de @online adressen en andere oude namen tzt gaan opheffen.

Ok dan. Ik ga er eens mee spelen :)

Online is de "oude" naam van Ziggo. Je kunt dus prima een emailadres @online.nl hebben met een Ziggo account.

Wel zal Ziggo de @online adressen en andere oude namen tzt gaan opheffen.
Ehh, Online was Orange;
Orange werd Online en sinds een maand of wat is T-mobile eigenaar van Online (Klik), maar blijven de Online users hun Online account houden. (Mocht Ziggo eigenaar zijn van T-mobile of omgekeerd,................. dan verandert de zaak, maar bij mijn weten hebben T-Mobile en Ziggo helemaal niets met elkaar)

@RogerS, ik heb nooit Ziggo gehad, zal en wil het ook nooit hebben ook en volgens jouw theorie zou ik nu mijn nota's va Ziggo moeten krijggen. Geloof mij, dat is niet zo.

Ok dan. Ik ga er eens mee spelen :)
Het pop accountje voeg je regulier toe binnen Outlook (accountbeheer) en daarna 'zeg' je tegen Connector (zie foto hierboven) dat je dit account aan Connector wil toevoegen.

Laatst bewerkt:
Je kan zowel ???.com mailadressen toevoegen, alsmede pop/smtp accounts.

Ik heb het geïnstalleerd maar kan alleen een Hotmail adres of Windows Live ID toevoegen.
Geen van beide gebruik ik dus blijf toch maar bij m'n ingestelde regels, dat werkt prima.

Ik heb 2 'normale' mailadressen en 3 hotmail / live accounts via connector draaien. Met name dus die 2e normale pop/smtp deed mij antwoorden zoals ik antwoordde. Ik vermoed dat je met Connector dus nog even verder zal moeten 'spelen'?

Ik geloof je direct maar m'n regels bevallen prima dus dar hou ik het maar bij.
Zo heb ik ook alleen extra inboxen en niet voor ieder account een complete mappen structuur.
Wel bedankt voor de suggestie :)

SMPT.online.nl gewijzigd in smpt.ziggo.nl. Mislukt. De E mailserver heeft uw aanmelding afgewezen. Controleer gebruikersnaam en wachtwoord. Twee wachtwoorden gebruikt. Ik word hier doodziek van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan