Activeren van Windows Vista.

Status
Niet open voor verdere reacties.

makassar

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 apr 2012
Mijn computer is vast gelopen, maar ik weet niet precies wat de oorzaak is. Ik heb mijn computer geformatteerd en mijn originele Windows Vista opnieuw geïnstalleerd. Alles is goed gegaan behalve dat die nu elke keer vraag of ik mijn Windows Vista wil activeren. Ik heb al meermalen geprobeerd om te activeren maar elke keer kom een mededeling dat ik nog een paar dagen over heb om te actieven (25 dagen). Ik heb maar een computer en ik heb een originele Windows Vista. Deze besturing software was toch al eerder geactiveerd?
Kan iemand mij helpen hoe ik mijn Windows opnieuw kan activeren? Ik zou heel blij zijn als mijn probleem opgelost kan worden.
Bij voorbaat mijn dank.

Beste Makassa,

Ik heb een link gekopieerd over hoe deze activering plaats moet vinden.
Deze wordt omschreven door Microsoft zelf.

http://support.microsoft.com/kb/940315

Hieronder omschrijf ik 1 mogelijkheid om te activeren.

Windows Vista activeren
U hebt een internetverbinding nodig om Windows Vista online te activeren Als u Windows Vista telefonisch wilt activeren, wordt u verbonden met het geautomatiseerde telefoonsysteem.

Ga als volgt te werk om Windows Vista te activeren: 1.Klik op Start
en klik op Computer.
2. Klik op Systeemeigenschappen op de werkbalk en klik bij Windows activeren op Klik hier als u Windows nu wilt activeren.

Als u naar een beheerderswachtwoord of een bevestiging wordt gevraagd, typt u het wachtwoord of klikt u op Doorgaan.
3.Selecteer de gewenste activeringsmethode voor Windows Vista en volg de aanwijzingen op het scherm.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan