Activeren Windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

aatalex

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2002
Hallo,

Gisteren een herinstallatie gedaan van mijn originele Windows XP versie (gekregen bij aanschaf computer van Dell met certificaat van echtheid).
Nu blijft Windows vragen om te activeren echter geeft windows aan dat de door mij gebruikte code niet juist is terwijl deze toch echt op het certificaat staat.

Iemand een optie om dit op te lossen?

Groetjes Alexander

Even contact met Dell opnemen. Je bezit namelijk de orginele licentie.

Tja, als je idd geen typ fouten hebt gemaakt bij het invoere, wat eigenlijk al niet kan, dan zou je gewoon even moeten bellen met Dell, deze zullen je goed helpen. Maar dat activerings scherm, dat vraagt opnieuw om de code ofzo?

Klopt, het activeringsscherm geeft aan dat de code onjuist is terwijl het toch echt op het certificaat staat.

Je kan gewoon naar dat nummer van microsoft bellen wat er bij staat dan krijg je een computer aan de lijn en dan moet je je installatie id in vullen die daar bij staat en dan krijg je een nieuw activerings nummer.

suc6

of, als je hebt geüpgrade naar vista, is je key ongelding geworden!

Hallo !

In dit geval moet je bij Dell zijn, niet bij Microsoft !

Op een OEM-PC neemt de fabrikant de verantwoording voor de pre-geinstalleerde Windows-versie over !

Greetz,

Harry.

werk hier zelf in een pc winkel heb al menig dell pc gefixt en altijd nog voor activatie gwoon met microsoft gebeld en altijd nog gelukt
maar je moet maar kijken wat je het verstandigste lijkt

Tja de code komt uiteindelijk bij Microsoft vandaan, niet bij Dell, dat ze dan mischien een oem versie maken, zodat ze met 1 gekochte cd een hoop kopies mogen maken met meerde sleutels, scheelt hun alleen maar geld hahaha....wat een wereld, alles draait om centjes en daar ben je als consument gewoon weer lekker klaar mee.
Maar Eagle, als je dan toch in een pc winkel werkt, zoek de topic starter op via een persoonlijk bericht, spreek mekaar even af via telefoon en help hem hahaha, geen goed idee???

neej ik hou prive en werk appart :P
maar als je vragen hebt je kan me adden op msn staat wel in me profiel

maar waarom zou je moeilijk doen en naar dell bellen wanneer naar microsoft gratis is + dat het nummer er bij naast staat met dell word je eers 200x doorverbonden ofsow
maarjah we zitten alemaal we te discuseren maar hoor nog geen antwoord van aatalex
zou wel relaxt zijn als je het meld

eAgLe eYe

Heb microsoft gebeld en alles is opgelost.
Kreeg eerst van een computer te horen dat mijn code niet juist was en dat ik doorverbonden zou worden met een medewerker. Deze heeft mij voorzien van een nieuwe installatiecode en daarna werkte het.

Iedereen bedankt.

Heb microsoft gebeld en alles is opgelost.
Kreeg eerst van een computer te horen dat mijn code niet juist was en dat ik doorverbonden zou worden met een medewerker. Deze heeft mij voorzien van een nieuwe installatiecode en daarna werkte het.

Iedereen bedankt.

Dus toch MS...ik vond het al gek!

Kijk...eind goed al goed haha...
Je kunt weer fijn pc'n :d

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan