activering win xp pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

johanwillemsen

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2005
ik heb win xp pro opnieuw geïnstalleerd,
nadat de setup klaar is en hij gewoon opstart krijg ik gelijk de melding dat windows geactiveerd moet worden! dit blijft hij aangeven ook al dit voltooid is...
normalerwijs kan je windows toch eerst 30 dagen gebruiken zonder te activeren niet dat ik dit wil maar daar krijg ik ook de kans niet toe.
nadat activatie voltooid is kan je op administrator klikken en dan moet je dus weer activeren, dit blijft continu doorgaan!
wat hier aan te doen?

heb nogmaals de setup uitgevoert en opnieuw geïnstaleerd maar dit mag niet baten...:eek:

Hoe vaak heb je hem reeds geactiveerd?
Is het een orginele legale key?

Hoi !

De dertig-dagen periode is voor Vista, en voor een 1ste installatie van XP.

Als je zeker weet dat je key legaal is en niet (te) vaak gebruikt kun je Microsoft bellen en de situatie uitleggen.

Greetz,

Harry.

stuk of 3 a 4 keer nu geactiveerd ivm deze fout, dit gaat ook gewoon goed.
activeren gaat vlekkeloos alleen als hij is geactiveerd dan logt hij uit dan log ik weer in en dan geeft hij weer aan dat hij geactiveerd moet worden!

is op één pc geinstalleerd.
Orginele key

Activering

Xp moet je registreren, de 30 dagen is enkel in Vista mogelijk.

Als je een back-up hebt staan de registratie sleutels erop en die kan je terugzetten en dan is alles in orde.

Heb je geen back-up, maar hij aanvaard dus je sleutel niet meer, dat betekend dat de hardware veranderd is. Installeer opnieuw XP, alle externe hardware verwijderen zoals printers, externe schijven e.d.
Zorg dat de computer NIET aangesloten is op internet. En er ook niet op kan.
Tijdens de installatie het internet gebeuren overslaan.
Later kom je aan het scherm of je wil registreren daar antwoord je NEE. (later)

Daarna moet je XP werken. Als hij dat doet sluit je de computer aan op internet, nog steeds zonder extra hardware. Je doet een update, Er komen dan 3 updates binnen, waarvan 1 met de WGA. Daarna reboot je, krijg je geen foutmelding dat je een illegale versie hebt. Dan kan je met alles verder gaan en je hardware terug aansluiten.

Je mag me altijd een prive bericht of email sturen

Serge:thumb:

Nou, liever niet via de mail want dan heeft niemand er meer wat aan.
Dat is nou net het doel van een forum.

geen nieuwe hardware geïnstalleerd, ik heb MS gebeld en deze gaven aan dat ik een van de nieuwste cd moest hebben want die andere accepteren wel de oude codes maar bij het opstarten niet vandaar. dus ander cd gebruikt en nu is het opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan