Activeringssleutel?

Status
Niet open voor verdere reacties.

KimSerh

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2005
hallo iedereen..

ik heb een nokia 6230i en kan dus ook foto's maken..
ik schijn ook de foto's te kunnen bewerken.. en staan namelijk pictogrammetjes in die je op je foto kunt plakken.. maar dat doet ie niet want hij zegt dat ie de activeringssleutel mist.. geen idee wat ie daarmee bedoelt! :confused:

ik heb de handleiding nagelezen, maar kan niets vinden hierover.. :(

Hebben jullie enig idee??:)

Soms krijg je software op je telefoon wat nog niet compleet is dat heb ik ook met een spel. Dat is een demo en voor het gehele spel moet je weer betalen. Dit is dan waarschijnlijk ook met jouw telefoon. Dat je de software nog moet betalen. Dit is niet onwijs veel....

daar heb ik ook aangedacht maar het rare is dat een vriend van mij de 6230 heeft dus zonder de i en die kan het wel gebruiken...

mmmm, is er geen optie van 'upgraden', 'gehele versie' of 'activeren'of zo? En anders even naar je tel. leverancier, die weet er wel raad mee. Maar ik denk dat het dan ook op het activeren ervan.

Kan het zijn dat die bewerkingssoftware op het geheugenkaartje staat en niet in de telefoon zelf? Bij veel andere Nokia-telefoons staat er nl. ook software op het kaartje. Misschien is er dan iets niet in orde met het kaartje.

Mail je vraag anders eens naar Nokia zelf: http://www.nokia.nl/nl/support/ask.html

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan