activeshield probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

erbicom

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 okt 2000
Berichten
3.458
Van mijn werk heb ik mcafee antivrus gekregen en na installatie krijg ik de melding dat sommige componenten van ActiveShield niet zijn geinstalleerd en dat ik die opnieuw moet installeren. Volgens het beveiligingscentrum van XP staat de virusscanner wel aan, maar het vierkantje met de M in de taakbalk is zwart. Ik dacht dat die rood hoorde te zijn. Ook bij het automatisch updaten krijg ik die zelfde melding. Op de site van Mcafee kan ik ActiveShield nergens downloaden.
Hoe nu verder te handelen?
Gr. Erik.
 
Jammer genoeg heb ik ook dit probleem gehad. Hoevaak ik ook opnieuw Mcafee installeerde, die foutmelding bleef maar komen. Net als Norton laat Mcafee veel achter na een Deïnstallatie. Ik had toen heelveel dinges geprobeerd..hulp gezocht via de site van Mcafee en hulp via forums, en niks helpte. Dus de enigste oplossing was de Windows XP opnieuw te installeren, en dat werkte gelukkig wel

:confused:
 
Ik heb toch maar besloten om Avast Antivirus te installeren i.p.v. Mcafee. Het is nog gratis ook. Ik heb eigenlijk geen zin om XP opnieuw te installeren alleen omdat Mcafee moeilijk doet. gr. Erik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan