Activesync weigert hardnekkig te syncen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hondarider

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 dec 2007
Berichten
2
Ik zou erg geholpen zijn met een tip over mijn opstelling, en het huidige vraagstuk:

Desktop: Windows 2000
Microsoft Office 2003
PDA: HTC 7501, besturingssysteem WM 6
AS: versie 4.5, nederlands
Virusscanner: AVG Free Edition versie 7.5

Status van AS: "verbonden" Ik kan ook verkennen en zie dan de mappenstructuur van de PDA
Hij synchroniseert echter niet.

Foutmelding bij verbinden: "Synchronisatie kan niet worden voltooid. Sluit het apparaat opnieuw aan en probeer het opnieuw. Zie de Microsoft probleemoplosser in AS als het probleem zich blijft voordoen"

Als ik de pr. oplosser laat scannen vindt hij geen probleem.

Zelf al gedaan:
de-installeren AS, en daarna weer opnieuw installeren, ook op ander partitie dan de C:\
Ander profiel aanmaken in Outlook
PDA andere naam geven. Vreemd genoeg lijkt het wel of de diverse pogingen kontakt te maken steeds een nieuwe naam opleveren: AS nummert de accounts door. Maar synchroniseert onder geen enkele naam.

Het tergende is: alles heeft gewerkt......

Wie weet raad?? (degene die het oplost mag meevaren, of achterop de motor!) Stalen vletje 6 meter, respectievelijk Kawasaki 1400GTR

Inmiddels 2 weken verder: de harde reset en alles één voor één weer installeren heeft 2 weken gewerkt. Ik heb nu het oorspronkelijke probleem echter doodleuk weer terug. HTC heeft aangeboden hem op te laten halen en naar een reparatiecentrum in België te sturen. Dit loopt nu.
Nieuwe vraag: Wie heeft iets dergelijks ooit meegemaakt, en hoe is dat afgelopen???
 
Laatst bewerkt:
Probeer het stiekem eens met een oudere versie van activesync. Ik vind de PDA een fantastische uitvinding, maar activesync is dus echt niet lekker!
 
Probeer het stiekem eens met een oudere versie van activesync. Ik vind de PDA een fantastische uitvinding, maar activesync is dus echt niet lekker!

Rene bedankt, dat had ik inderdaad ook nog eens kunnen proberen, maar ik heb vanochtend maar eens al mijn moed bijeengeraapt, heb een harde reset gedaan en ben nu al 1 1/2 dag bezig alles één voor één terug te zetten..........

Ben het qua ActiveSync helemaal met je eens, en heb soortgelijk commentaar over wel meer programma's, onderdelen, en visie van MS.......

Laten we mijn AS-vraag voorlopig maar als beëindigd beschouwen........
Nogmaals bedankt voor het meedenken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan