activex-besturingelementen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruudd

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2001
naamloos87.jpg

deze melding krijg ik als ik op deze pagina kom.
http://server2.come2store.com/
Als ik op ok druk slaat de pagina weg,ik heb mcafee als firewall en gebruik xp pro.
Wie weet hoe ik dit goed moet instellen,zodat ik weer op pagina kom.
Alvast bedankt ruud

Laatst bewerkt:
Ga naar Extra > Internet-opties > tabblad Beveiliging. Klik op Aangepast niveau en zet een vinkje bij Inschakelen onder ActiveX-besturingselementen en -invoegtoepassingen uitvoeren.

Guus.

Alle beveiligingsinstellingen voor ActiveX in Internet Explorer:

ActiveX-besturingselementen die niet zijn gemarkeerd als veilig: Uitschakelen

ActiveX-besturingselementen die zijn gemarkeerd als veilig: Inschakelen

ActiveX-besturingselementen en -invoegtoepassingen uitvoeren: Inschakelen

ActiveX-besturingselementen met handtekening downloaden: Vragen

ActiveX-besturingselementen zonder handtekening downloaden: Uitschakelen.

Bij mij staat het zo ingesteld en ik krijg geen melding als ik op de betreffende site kom.
Als je het ook zo hebt ingesteld en je krijgt die melding nog steeds, dan zou ik eens gaan zoeken in antispywareprogramma's of je virusscanner of er daar iets geblokkeerd wordt.

Guus.

is gelukt het was inderdaad een antispywareprogramma
nadat ik spywareblaster uit gezet had,geen probleem meer.
bedankt ruud

Geplaatst door ruudd
is gelukt het was inderdaad een antispywareprogramma

Fijn voor je dat je het probleem niet meer hebt, maar besef je wat voor ellende die site allemaal op je pc probeert te deponeren als je er naartoe gaat zonder de bescherming door SpywareBlaster?

SpywareBlaster zorgt er natuurlijk niet voor niets voor dat sommige dingen op sites niet meer werken. Het doet dat om te voorkomen dat narigheid op je pc wordt geïnstalleerd.

Ga je SpywareBlaster de-activeren omdat een bepaalde site anders niet goed werkt, dan zorg je ervoor dat via die site spyware op je pc wordt geïnstalleerd. Op die manier heeft het natuurlijk totaal geen zin om SpywareBlaster te gebruiken.

('k Heb de betreffende site zojuist even bezocht met IE op mijn test-pc. Eén groot spywarefestijn...)

Geplaatst door ruudd
Ik bedoelde uiteraard niet dat je dat soort zaken helemaal uit moet schakelen, maar dat je bij de instellingen ervan moet kijken.

Overigens staat SpywareBlaster bij mij aan en in combinatie met bovenstaande ActiveX-instellingen kom ik op die site zonder die melding te krijgen.

Guus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan