Hoi allemaal,
misschien is de vraag al eerder gesteld, maar ik kan het in ieder geval nergens vinden:
Ik heb mijn website eindelijk klaar. Telkens als ik hem open in IE krijg ik de bekende popup met de vraag of ik ActiveX wil installeren. Het maakt niet uit welke pagina (van de 8) ik open. Heb ik op 1 van de pagina toestemming gegeven, dan krijg ik op de andere paginas geen popup meer.
Mijn probleempje: er zit helemaal geen ActiveX op mijn website!
Wel werk ik met een template waaruit ik aardig wat heb verwijderd, is het mogelijk dat er stukjes ActiveX zijn achtergebleven??
Ook heb ik op iedere pagina een tellertje van checkstat. Kan hier iets inzitten??
Hoe spoor ik de ActiveX op, ik gebruik overigens Dreamweaver...
Met vriendelijke groet en alvast bedankt!!! :thumb:
misschien is de vraag al eerder gesteld, maar ik kan het in ieder geval nergens vinden:
Ik heb mijn website eindelijk klaar. Telkens als ik hem open in IE krijg ik de bekende popup met de vraag of ik ActiveX wil installeren. Het maakt niet uit welke pagina (van de 8) ik open. Heb ik op 1 van de pagina toestemming gegeven, dan krijg ik op de andere paginas geen popup meer.
Mijn probleempje: er zit helemaal geen ActiveX op mijn website!

Ook heb ik op iedere pagina een tellertje van checkstat. Kan hier iets inzitten??
Hoe spoor ik de ActiveX op, ik gebruik overigens Dreamweaver...
Met vriendelijke groet en alvast bedankt!!! :thumb: