ActiveX

Status
Niet open voor verdere reacties.

sas1324

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2006
Berichten
45
Ik krijg heel vaak bij sites de melding: Door uw beveiligingsinstellingen mogen websites geen ActiveX-besturingselementen gebruiken die op deze computer zijn geinstalleerd. Deze pagina wordt mogelijk niet juist weergegeven.

Wat kan ik hieraan doen want ik heb al instellingen gewijzigd betreft activeX maar dit heeft niet geholpen. Het is voornamelijk als ik een online spel bij Real-Arcade probeer te spelen.

groetjes
 
zet je internet privacy instellingen wat lager bij internet opties en sta hem bij je firewall ook toe.
 
helpt niet....

mn firewall geeft ook een waarschuwing als ie een programma blokkeert en daar geeft ie nu geen waarschuwing voor. ik kan geen site stoevoegen bij mn firewall, alleen programma's
 
ok ruim internet bestanden en coockies op.

ga naar extra - beveiliging - aangepast niveau - zet hem op zeerlaag - opnieuw instellen - ok

en hij zal het wel doen denk ik maar zet hem daarna wel weer op normaal want het is wel erg riskant zo.
 
haha geeft niet ;)

maar als je bij menu extra naar internetopties gaat en dan bij beveiliging, aangepast niveau staan er wel een hoop activeX puntjes, kan ik daar misschien iets aan en uit doen?
 
als je hem op zeerlaag zet dan zet ie ze allemaal zo gunstig mogelijk.

maar je kan nog wel ff wat kijke bij internetopties-->geavanceerd. daar kan je nog wel het 1 en ander instellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan