ActiveX

Status
Niet open voor verdere reacties.

Audass

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2014
Berichten
382
Beste leden van dit forum

vooreerst mijn beste wensen voor een voorspoedig 2015 met een vlot draaiende PC.

Voor mij begon het nieuwe jaar met een probleem, die ik aan dit forum wil voorleggen

Ik moet de ActiveX van mijn PC in orde brengen. Ik heb een probleem met outlook webmail en kreeg als melding dat de ActiveX niet in orde is. Op internet vond ik verschillende software om dit te doen maar welk is de "goede" software. Misschien zijn er onder de leden personen met ervaring op dit gebied, die mij aanbevelingen kunnen doen voor een gemakkelijke oplossing.

Met dank bij voorbaat en vriendelijke groeten
Audass
 
Goedenavond Edmoor

maar wanneer zijn ze in orde ?

Mvg

Audass
 
Waar het mij om ging is dat in ieder geval de instellingen goed staan om ActiveX uit te voeren en dat wordt op die link uitgelegd. Als het dan nog niet werkt kunnen we verder kijken.
 
goedemorgen bedmoor

maar hoe schat jij de software in , die men kan terugvinden voor he tinstellen van Activex ? Toch een stuk gemakkelijker voor een leek ??

Mvg

Audass
 
Dat staat beschreven op de pagina waar ik naar verwees. Dat lijkt me simpel genoeg.
 
edmoor

kan Activex een invloed hebben op een nieuw probleem dat ik zo pas instuurde. Het vastgestelde probleem is het automatisch terug opstarten van de PC 15 sec na uitschakelen, aub ?

Mvg

Audass
 
Ik kan me niet voorstellen dat ActiveX daar enige invloed op heeft.
 
gelieve deze vraag als afgesloten te markeren ,aub

Audass
 
Wanneer het probleem is opgelost kunt u dit bij uw eerste bericht aangeven ("Vraag als opgelost markeren"), is het (nog) niet opgelost dan wordt deze vraag automatisch na een aantal weken gesloten wanneer er geen reacties meer op komen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan