acx bestand openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

deejayy

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2000
Berichten
201
ik wil de 2e kamer live kunnen volgen maar elke keer als ik op de link klik dan wordt er een .acx bestand gedownload maar kan deze niet verder openen met de Win med player....
wie heeft een tip...?
ik heb win7
 
Vreemd, als ik naar De Livestream ga dan opent hij hem bij mij in een klein Media player venster, en kan ik hem ook openen in een los venster. Welke site ga jij naar toe?
 
Vreemd, als ik naar De Livestream ga dan opent hij hem bij mij in een klein Media player venster, en kan ik hem ook openen in een los venster. Welke site ga jij naar toe?

dezelfde maar ik krijg als ik op breedband klik eerst een bestandje [acx] en dan niks dus..Vandaar mijn vraag..
WMP kan m niet openen dus
 
Welke browser gebruik je? Heb je daarop ook een media player plugin geinstalleerd? welke versie van media player gebruik je? en heb je al je updates gedaan?
 
Welke browser gebruik je? Heb je daarop ook een media player plugin geinstalleerd? welke versie van media player gebruik je? en heb je al je updates gedaan?

ik gebruik de browsers Firefox,Chrome Opera en IExpl 9 en de media player 12 alles updated
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan