ad-aware 2007 in nederlands

• Onderwerp starter Onderwerp starter evers
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

evers

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2001
Weet iemand of er binnenkort een language pack komt voor deze versie ??
Of is tie er al en heb ik niet goed opgelet ?

Gr.Henk

Ik heb al een tijd niet meer gekeken op de site, maar in adaware kanik alleen kiezen voor Engels of Frans

Voor zover ik kan zien, is het Nederlandse taalbestand nog steeds niet uitgebracht. Jammer, want Ad-Aware 2007 is er al heel wat maanden.

Hebben we de Ned. talige verise van de gratis Ad-aware nodig? Veel meer als full-scan valt er niet kiezen, dus de noodzaak / handigheid van de Nederlandse taalmodule ontgaat mij........................

Er zijn nog steeds veel mensen die Technisch Engels niet begrijpen, daarom vraagt men erom.

Daarom schreef ik ook: "behalve de full scan" (volledige scan) en de webupdate (webupdate) valt er in de gratis versie niets in te stellen / te lezen. Kennis van de Engelse taal of niet, het lijkt mij voor deze 2 opties niet echt een probleem?

Voor mij is het ook geen enkel probleem, maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die een Nederlandstalige versie toch prettiger vinden.
Voor die mensen is er hier, in onze eigen Tips & Handleidingen, een mooie handleiding te vinden in het Nederlands over de Engelse versie.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan