Ad-Aware 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

joanne

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2001
Heb de gratis versie en heb de update paar weken geleden geinstalleerd. Ziet er wel gelikter en uitgebreider uit dan de vorige. Gebruik deze anti-spyware software al jaren...! Dik tevree.
Mijn vraag is: als het programma uitgescand is, verwijder ik sowieso de critical objects.
Cookies laat ik staan. Durf niet zo goed deze allemaal te removen.
Er zit ook iets van family in. Deze ook verwijderen?

Verder is er ook een mogelijkheid van verwijderen van caches, laatste url's etc.
Deze ook in 1 klap verwijderen?
Met history ben ik toch voorzichtiger, omdat ik het gemakkelijk vind als deze nog op de adresbalk staan. Bezoek toch alleen veilige websites.

J:)

Die cookies zijn heel waarschijnlijk tracking cookies.
Die zijn niet echt gevaarlijk, maar je kan ze toch maar beter verwijderen.

De mogelijkheid om de cache, laatste URL's en dergelijke te cleanen kan je ook zonder gevaar of problemen gebruiken. Maar als je verder niks te verbergen hebt, kan je het ook net zo goed laten staan. Het surfen of het gebruik van de pc zullen niet sneller gaan door het verwijderen van dat soort bestanden.

OK, thx.
Denk dat ik de cache e.d. idd laat staan. Viel me op dat ik bij geregistreerde sites en ook banken wel alles weer moest invullen.

:thumb:

Oke, mooi.:)
Dan kan je inderdaad de opties om ( tijdelijke ) internetbestanden op te schonen maar beter niet gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan