ad-aware free edition

Status
Niet open voor verdere reacties.

vercentorix

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 apr 2008
Hallo,
Ik heb een vraag over ad-aware free edition. Momenteel gebruik ik de SE edition. Echter de downloads lopen af. Ik kan geen updates meer doen.
Ik vind de free edition eigenlijk tekort doen aan het voorkomen dat je in feite in mijn ogen, het continue achteraf moet scannen om te kijken of er geen rotzooi opgekomen is.
De pc gebruik ik alleen voor belangrijke aangelegenheden. Ook doe ik nog wel af en toe aan technische dingen, maar dat vind ik niet zo belangrijk meer.
Dus ik zit er aan te denken om de free edition 2007 erop te zetten. Wel had ik een aanbieding gisteren ingevuld voor tijdelijk de ad-aware plus te gebruiken. Het is natuurlijk weer een gedoe. Want er gebeurd verder niets. Door voornamelijk al die reclame rotzooi, kon ik door het bos de bomen niet meer zien. Dan maar afwachten of ik de mogelijkheid krijg om de download te doen. Ik hoop dat deze 1 dezer dagen komt.

Waar het mij om gaat is. De keuze heb ik tussen de free edition. Een tijdelijk aanbod van de plus edition. Of de SE edition. Dan moet ik wel betalen voor een jaar of 3. En de plus is goedkoper. Of moet ik het maar houden bij de free edition.
Groet

Hoi,

probeer SUPERAntiSpyware eens!
Freeware en misschien wel beter als Ad Aware.
Zoniet dan de free edition van Ad Aware gebruiken.

Grtz.

Ik ga kijken wat ik hiermee kan

Ach het maakt mij ook niet zo uit. Wel als je op een moment er afhankelijk van word. Ik vind het nog altijd leuk. Meestal zit of zat ik in registers te sleutelen, de harddisks op te delen in partitie's "actieve en passieve", knoeien met multiple boot mogelijkheden, partitie dumpen naar een image. Met ghost. En ga zo maar door.
Echter dat hele technische heb ik niet meer zo'n zin in. Maar soms moet het.
Ik neem een grotere harddisk, daar ik toch een keer de suse 64 wil gaan proberen. Die vreet een stamp geheugen van de schijf. Ach dat wordt het volgende project, Ik wil voordat XP zijn beveiligings updates gaat stoppen over gegaan zijn op suse, Mits ik er maar op kan MSNen, muziek liefst Itunes. Dat is een latere interesse geworden. Maar daar schiet ik toch tekort in bij fanatici.
Ver in het verleden had ik ook red hat, Suse schijnt wat makkelijker te zijn. Ik wil niet teveel denken.
De pc moet gewoon save zijn. Het is/was een hobby in mindere mate en 10 jaar geleden mijn werk.
Ik ga het morgen bekijken. In ieder geval bedankt voor de tip.
Grx (greetings) :cool:

Ik heb lavasoft

Ik heb lavasoft ad-aware eraf gegooid. Ik gebruik nu windows defender en malware bytes. Windows defender staat ook resident of real time protection.
Wat mij betreft kan de post gesloten worden.

Wat is er mis van Ad-Aware 2007,de gratis versie? Als je Ad-Aware toch wilt blijven gebruiken, zul je over moeten stappen naar Ad-Aware 2007. Windows Defender en Malware Bytes Anti-Malware (MBAM) zijn beide prima programma's, maar Ad-Aware is natuurlijk wel een oude rot in het vak. :)

Ik gebruik nu windows defender

Hierop zit ook een real time protection. Die 2007 editie van ad-aware vind ik niks.
Dus ik gebruik windows defender en ik scan dan af en toe met malware bytes. Dit is een betere scanner, alleen niet of geen real time protection,. Ik ben tevreden.
grx :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan