ad aware pe plus of ad aware 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruut

Verenigingslid
Lid geworden
20 apr 2005
Berichten
518
Ik gebruik nu ad aware pe. Als ik ad aware plus aanschaf heb ik dan real time protection? Of kan ik nog beter ad aware 2007 aanschaffen en heeft deze dan ook real time protection?
Ruut
 
Stel je niet te veel voor van die realtime protection, af en toe scannen is effectiever
 
Ruut,
dan zou ik zelf KIS kopen...zit ook een virusscanner in.
Klik op de banner in mijn bericht.
Dat beschermt al heel veel.
 
Stel je niet te veel voor van die realtime protection, af en toe scannen is effectiever

Natuurlijk is die realtime protection goed en effiectief.
Als het geld niet zo veel uitmaakt, zou ik Ad-Aware Plus nemen, Pro is niet nodig.
 
Kan je een spyware sturen die zo door de realtime protection heen gaat, veel mensen menen dat ze met realtime protection goed beschermd zijn en dat is dus niet zo. Die realtime protections zijn zo lek als een mandje.
Scannen werkt daartegen wel (niet alles) en realtime protection gebruikt ook systeembronnen
Preventie is daartegen een beter middel:
http://www.antispywareoffensief.nl/forum/showthread.php?t=55
 
Laatst bewerkt:
Realtime protecion is helemaal niet zo lek als een mandje, denk aan anti-virusprogramma's...
 
ad aware

Stuur maar geen spyware. Ook al zou je dat waarschijnlijk niet van plan zijn. Ik beperk me wel tot de door jou aanbevolen preventie.
 
Antivirus is een ander verhaal, ik kreeg laatst een stukje spyware opgestuurd die ik wou testen, bleek vundo te zijn maar kwam gewoon overal doorheen.
Ik doe dit om te achterhalen hoe ik dit bij anderen kan verwijderen en om te testen welk programma echt effectief werkt hiertegen (repareer computers als hobby)
Krijg ik t echt niet weg dan gooi ik de back-up terug.
Neem als het echt niet weg gaat een boot cd en verwijder daarin de dll's die je normaal in Windows niet wegkrijgt.
Nu zal die realtime wel iets tegenhouden maar de ''zwaardere'' spyware wandelt er gewoon doorheen en dat zijn nu juist besmettingen zoals dat msn virus en vundo etc die je bijna niet eraf krijgt
 

Bijlagen

  • 99.jpg
    99.jpg
    24,3 KB · Weergaven: 16
Oke, maar de zwaardere spyware wandelt ook door SpywareBlaster, MVPS-hostfile, IE-Spyad en andere preventie-tooltjes heen. Wat er echt effectief tegen helpt is verstandig surfen.
Ik begrijp je nu lokoloko, maar dat realtime protection zo lek is als een mandje vind ik niet.
 
Kom zo veel spyware tegen bij de mensen en begrijp soms echt niet hoe ze er aan komen, wat mij wel heeft geholpen is mozilla en de tools die je net noemde.
Had bij iemand avg antispyware erop gezet en realtime protection en ook ad-aware real time in t verleden, maar mijn idee is dat het niet veel uithaalt.
En idd verstandig surfen, das het beste idee.
 
Zelf houd ik nu m'n pc schoon met Firefox, SpywareBlaster, IE-Spyad, TeaTimer van Spybot S&D om spyware en adware tegen te gaan. SpywareBlaster en IE-Spyad kosten geen geheugen en Firefox ook niet meer dan een andere browser ( vaak juist minder ), alleen TeaTimer maar dat vind ik een fijn tooltje.

Maar ja, we dwalen af, Ad-Aware Plus is wel beter dan Ad-Aware Free. De Plus-versie heeft ook handige tooltjes die je niet bij de Free-versie kan gebruiken.
 
Ik gebruik nu ad aware pe. Als ik ad aware plus aanschaf heb ik dan real time protection? Of kan ik nog beter ad aware 2007 aanschaffen en heeft deze dan ook real time protection?
Ruut


ik weet niet of je Vista hebt.. zo wel:

moet je nog even geduld hebben met ad-Aware2007 (en met wel meer).:(
supernova<:shocked:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan