Ad-aware pro 2007

• Onderwerp starter Onderwerp starter @xa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

@xa

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2001
Sind gisteren zijn wij in het bezit van Ad-aware pro 2007, uiteraard nog nog niet in het Nederlands (jammer genoeg) installeren en activeren gaat van alleen dit zijn maar een paar cijfers en letters ingeven en klaar is kees. Nu komt het beste van het programma, namelijk de "settings" na alles te hebben geconfigureerd te hebben en niet heb vergeten op SAVE te klikken gaan we verder met het programma Ad-Watch. Nou als je dat heb ingesteld via "settings"en alles heb gedaan met SAVE start je de pc opnieuw op en dan denk je Ad-watch start geminimaliseerd op!! dus niet het werkt gewoon niet en staat ook niet in de Msconfig. Heeft iemand daar ervaring mee dan zoi ik dit graag willen horen waarvoor mijn dank. ( straks nog meer, we zijn er nog niet )

groetjes, @xa.

Bij het hoofdscherm ( Status ) van Ad-Aware 2007 staat er wel bij Real-time protection het woord On, en is het groen ipv rood?

Ad-aware 2007 pro

Hoi Micael4446, bedankt voor je reactie, ik kan je alleen zeggen dat bij "status " Real-time protection een groen vinkje voorstaat. Dus dat is in orde alleen wil hij mijn hele setiings niet onthouden, die zijn bij elke nieuwe opstart weer gereset of te wel ze staan weer op standaard zullen we maar zeggen en dat terwijl ik bij elke instelling alles op (save klik). Ik heb ook een mailtje naar Lavasoft gestuurd alleen dat duurt schijnbaar even, zo snel ik wat weet horen jullie het op het forum. Ik heb nu de 2007 pro versie verwijdert en ga eens aan de slag met de free versie, kijken of die wel wat wil onthouden?? we zien wel.
Ik heb de mogelijkheid nog altijd om mijn Ad-aware pro SE terug te installeren maar dat is de oplossing niet, we moeten de fouten zien eruit te halen (bugs) anders zitten er straks ook anderen mee.

Groetjes, @xa.

Het kan inderdaad een bugje bij jou zien, bij mij worden de instellingen / settings wel onthouden, ook na een restart.
Misschien helpt een herinstallatie, je hebt Pro al verwijderd dus dan kan je kijken of de settings wel worden onthouden als je Pro weer hebt geinstalleerd.
Of je wacht op het antwoord van Lavasoft.

Succes.:)

Ook ik heb deze al een tijdje lopen en ook bij mij start hij wel keurig op maar moet hem zelf minimaliseren.
Heb even gekeken in de instellingen, (ik maak er niet zo'n probleem van) en zie het volgende bij mij staan:

zie plaatje dus.

Is het niet zo dat als je bij Blocking Options de eerste uitvinkt, (dus rood maakt) dat hij dit wel doet? Omdat er staat Lock start up section.

Bijlagen

• ScreenShot051.jpg
    ScreenShot051.jpg
    40,3 KB · Weergaven: 54
Hoi Femke98, volgens mij weet ik er echt niet veel van die Ad-aware pro 2007. Zelfs vind ik die instellingen waar je dat screenshot van hebt gemaakt nog niet terug onder (settings), zou je mij dit even met wat meer uitleg kunnen berichten waar ik deze instellingen of tabblad kan vinden waarvoor mijn dank.

Groetjes, @xa.

Als je Ad-watch op je bureaublad ziet staan, zie je ook active, automatic en daarnaast staat Tools.
Als je daar op klikt, dan zie je options, rule editor en nog een paar dingen onder elkaar staan. Bij options, als je daar op klikt dan krijg je te zien wat je ziet in mijn screenshot.

Hm..misschien zit er wel verschil in, want ik heb die van 2007 nog niet geinstalleerd, dit is de versie daaronder zeg maar.

Hoi Femke, dat klopt wat je zegt jij hebt het over de versie Ad-aware pro SE,build 1.06r1
die heb ik er nu opstaan en die gaat perfect. Die 2007 pro wil maar niet en feedback van Lavasoft moet je ook niet al te snel verwachten. Ook wil hij gewoon bij mij de instellingen niet onthouden, deze zijn steeds weg bij een nieuwe opstart op "SAVE" klikken heeft daarom ook al geen zin. Als er iemand er achter komt hoe het wel moet worden geconfigureerd het ik dit graag vernomen op dit forum.

Groetjes, @xa.

Maar eh...is het nu dat van die Lock start up section?
Dan weet ik dat ik die uit moet vinken.

Zal van het weekend eens de versie van 2007 uitproberen.

Hoi Femke98, bij die optie "Blokeringsopties" heb ik allemaal (NIETS) aangevinkt staan. Maar ik stuur je deze link mee, daar staan veel handleidingen op die ke misschien wel kunt gebruiken. Zelf heb ik mijn Adawre ook zo ingesteld als op de site, dus veel plezier ermee. Laat maar wat horen als je bezig bent geweest met 2007!!.

Groetjes, @xa.

http://users.pandora.be/marcvn/spyware/1414188.htm

De opties van 6 en 7 komen niet overeen, maar ik snap niet precies wat er nu precies niet goed werkt @xa?

Hm...nu begrijp ik het ook wat minder.
Je zet een manual neer over Ad-Aware, maar je hebt een probleem met Ad-Watch, een onderdeel van de Pro versie.

Omdat bij mij de Ad-Watch ook op het bureaublad bijft staan en niet automatisch minimaliseert, dacht ik dat je het het probleem hiermee nu had opgelost.

Dus...help mij nu eens uit de brand?

Hoi Femke98, ik heb de problemen met de 2007 versie maar dat komt later wel. Wat jouw betreft is de SE versie en met name de Ad-Watch wat niet geminimaliseerd wil gaan. Daar moet je Ad-Aware opstarten en op de linkerkolom klikken op Ad-Watch, daar krijg je het venster > Hulpprogramma's en Voorkeuren > Opties > Activiteit > en zet daar een vinkje voor: Ad-Watch laden bij het opstaren van Windows. Start nu Ad-Aware op en klik op het ( Tandwieltje boven aan ) en op de knop linksonder > Aangepast > klik daar op Ad-Watch > zet daar een vinkje voor: Ad-Watch geminimaliseerd laden > en dan op doorgaan, dan kom je weer automatisch in het hoofdscherm. Laat mij wat weten of het je is gelukt.

Groetjes, @xa.

Hallo Michael4446, wat bij mij niet lukt is wat ik als eerste bericht het geplaast en wel het volgende,

Sinds gisteren zijn wij in het bezit van Ad-aware pro 2007, uiteraard nog nog niet in het Nederlands (jammer genoeg) installeren en activeren gaat van alleen dit zijn maar een paar cijfers en letters ingeven en klaar is kees. Nu komt het beste van het programma, namelijk de "settings" na alles te hebben geconfigureerd te hebben en niet heb vergeten op SAVE te klikken gaan we verder met het programma Ad-Watch. Nou als je dat heb ingesteld via "settings"en alles heb gedaan met SAVE start je de pc opnieuw op en dan denk je Ad-watch start geminimaliseerd op!! dus niet het werkt gewoon niet en staat ook niet in de Msconfig. Heeft iemand daar ervaring mee dan zoi ik dit graag willen horen waarvoor mijn dank. ( straks nog meer, we zijn er nog niet ).

Dus ik wil allen maar zeggen dat mijn versie Ad-Aware Pro 2007 de settings wat ik "SAVE" niet wil onthouden, en steeds daarbij de cookies die ik absoluut wil bewaren zodat ik niet steeds op de forums mijn wachtwoord en inlognaam opnieuw hoeft in te vullen. Want eenmaal een reboot en al mijn gegevens zijn weer weg, en dat gaat snel vervelen.

Groet, @xa.

Hoi Femke98, ik heb de problemen met de 2007 versie maar dat komt later wel. Wat jouw betreft is de SE versie en met name de Ad-Watch wat niet geminimaliseerd wil gaan. Daar moet je Ad-Aware opstarten en op de linkerkolom klikken op Ad-Watch, daar krijg je het venster > Hulpprogramma's en Voorkeuren > Opties > Activiteit > en zet daar een vinkje voor: Ad-Watch laden bij het opstaren van Windows. Start nu Ad-Aware op en klik op het ( Tandwieltje boven aan ) en op de knop linksonder > Aangepast > klik daar op Ad-Watch > zet daar een vinkje voor: Ad-Watch geminimaliseerd laden > en dan op doorgaan, dan kom je weer automatisch in het hoofdscherm. Laat mij wat weten of het je is gelukt.

Groetjes, @xa.
Aha, ik snap hem nu. Haha...
Bedankt, want dit heeft geholpen.

Je hoort van mij van het weekend wel of het mij gelukt is met versie 2007.
Die zal ik eens gaan installeren en dan kijk ik of het probleem zich bij mij ook voordoet, zo ja, is het een bugje in het proggie. Lijkt me.
Je hoort nog!!

Okee, ik heb versie 2007 geinstalleerd en Ad-Watch start keurig geminimaliseerd op.
Geen probleem.

Eens kijken of ik weer een screenshot kan neerzetten hoe het bij mij staat in Ad-Watch.
In Ad-Aware heb ik niets veranderd.

Bijlagen

• ScreenShot052.jpg
    ScreenShot052.jpg
    39,7 KB · Weergaven: 41
Bij mij staan de instellingen ook ongeveer zo, Ad-Watch en Ad-Aware doen het prima.
Nu nog voor Vista en ik ben helemaal bij.:)

Hoi allemaal, ik heb de instellingen ook zo staan bij Ad-Aware pro 2007. Alleen bij mij onthoud hij de instellingen niet bij een nieuwe opstart, ook al heb ik bij iedere verandering op "SAVE" geklikt. Ook heb ik de free version geprobeert en deze doet hetzelfde bij mij, deze onthoud dus ook niets. Maar geen paniek we vinden het wel uit samen, ik heb in ieder geval een mailtje gestuurd naar Lavasoft hoe dit mogelijk is!! zelf heb ik ook met de firewall en de virusscanner uit het geprobeert maar ook zonder resultaat.

Groetjes, @xa

Het zal wel aan mij liggen, maar ik begrijp dit toch even niet:

Hoi allemaal, ik heb de instellingen ook zo staan bij Ad-Aware pro 2007. Alleen bij mij onthoud hij de instellingen niet bij een nieuwe opstart, ook al heb ik bij iedere verandering op "SAVE" geklikt.

Als je in Ad-Watch deze instellingen zo neer zet, dan hoef je niet eens op Save te klikken, want die staat er niet eens.

Als Ad-Watch in je systray staat en je opent deze en je zet het zo neer als op mijn screenshot, dan staat er geen save in dit geval, dan zet je hem weer met het kruisje in je systray en hij start op zoals het hoort.

Hoi Michael4446, ik heb toch even nog een vraagje over je Ad-Aware pro versie: 7.0.1.3 zoals je aangeeft heb je die. Nou is mijn vraag of je eens wilt kijken naar de "Bestandsversie" van die 7.0.1.3 , dit zal zeer zeker de versie: 7.0.1.2 zijn. Als je al de versie 7.0.1.4 al hebt bekijk daar de bastandsversie nummer maar eens van, en dan als je wilt laat je me dat maar even weten.

Groetjes, @xa.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan