ad-aware update niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter DaanM
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
:confused:k dan euhm jah, gewoon opnieuw installeren en liefst de nieuwste versie :confused:

zet even bijlage met screenshot dan zie ik al een beetje welke error je krijgt
:thumb:
om hem te downloaden ;)download hem hier

Laatst bewerkt:
Geplaatst door jerre21
:confused:k dan euhm jah, gewoon opnieuw installeren en liefst de nieuwste versie :confused:

zet even bijlage met screenshot dan zie ik al een beetje welke error je krijgt
:thumb:
om hem te downloaden ;)download hem hier

In de ts staat dat hij de nieuwste al heeft :rolleyes:

Geplaatst door DaanM
Ik heb de nieuwe versie van ad-aware geinstalleerd, maar de update blijft op 5 % hangen. Hij komt niet verder. Ik heb het verwijderd.. Spybot en regcleaner laten draaien. Ad-aware opnieuw geinstalleerd, maar niets mocht baten.
Wie heeft een tip om dit proggie toch te laten werken?

Dit verschijnsel deed zich bij mij vorige week ook voor. De reden is dat het bijwerken van de reference file voor AdAware 6.0 per 31 october is gestopt. Er komen dus geen nieuwe reference files voo AdAware 6.0

Ga je naar de site van www.lavasoft.de dan zie je daar wat je moet doen. Er zijn drie nieuwe versies van AdAware: een AdAware Plus SE PRO versie, een AdAware Plus SE versie en een AdAware SE freeware.

Diegenen die al een betaald abonnement hadden voor AdAware kunnen gratis de nieuwe versie binnenhalen bij Element5. Dat gaat in twee stappen eerst krijg je naar aanmelding een referentienummer op basis van het ordernummer dat je bij aankoop hebt gekregen.

Met dan nummer kun je dan bij Element 5 de nieuwe versie ophalen. Er staan uitgebreide instructies bij Lavasoft.

Diegegen die al een freeware versie hadden kunnen nu een nieuwe freeware versie ophalen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

@ Jaap van Veen, dat is al een paar keer als advies gegeven qua nieuwste versie en ook uitgevoerd maar kennelijk blijft het probleem bestaan.

andere progjes

het kan ook komen door andere progjes die een file van AdAware delete dat heb ik ook al eens gehad :confused:
installeer alles opnieuw jah dan update enzo je scant heel je systeem en liefst met AdAware en niet met andere progjes,
na een paar dagen zal er weer een nieuwe update zijn voor AdAware maar voor je die update doet scan je eerst met je andere progje dat je hebd als je dan weer niet kunt update dan light het probleem aan je andere spywear scanner
:thumb: gewoon proberen en laat mij weten of het werkt:thumb:

ik probeer ook gewoon maar te helpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan