Ad-Aware updates

Status
Niet open voor verdere reacties.

chrisgeerdink

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 mei 2002
Ligt het aan m'n pc of komt Ad-Aware elke dag wel met een update voor de ref-file ?

Ze hebben nog een achterstand in te halen, maar dat elke dag zullen ze wel niet lang volhouden.
Bovendien is het ook nog de bedoeling dat er nog nieuwe plug-ins uitkomen.

Groetjes,

Pieter

Laatst bewerkt:
huh? over welke ad-ware hebben jullie het ?? de nieuwste 6.0??? die heb, ik hbe nog helemaal geen updates gehad?!

er is rond de jaarwisseling even een "sfeer" geweest die minder positief was voor Ad-Aware (ook op dit forum is er over "gesproken").

Misschien tracht Lavasoft de weggelopen "zieltjes" terug te winnen door nagenoeg iedere dag updates aan te bieden. Misschien willen ze het doen voorkomen dat ze met zijn allen daar vreselijk "scherp" zijn op nieuwe spyware en andere rommel (en misschien zijn ze dat ook wel)

Aan de andere kant kun je je dan afvragen over Spybot S&D dan de "boel de boel laat", door NIET om de paar dagen met een update te komen, wat mij ook ZEER onwaarschijnlijk lijkt, dus.............. ???

Enfin, ik denk dat velen ze inmiddels naast elkaar gebruiken dus, "Who cares", beter een update teveel dan te weinig............. :D

Spybot is al de tijd dat LavaSoft met de nieuwe versie bezig was gewoon doorgegaan met regelmatige updates.
Ik zie voor hun geen reden om nu vaker te updaten.
In een paar gevallen moest LavaSoft wel updaten om valse meldingen weg te werken en omdat New.net niet goed verwijderd werd. :D

Groetjes,

Pieter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan