Ad aware werkt niet meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sanne1989

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jan 2010
Berichten
3
Hallo,

Sinds ongeveer een maand heb ik problemen met mijn computer. (volgens mij na een update van windows)
Wanneer ik de computer uit wil zetten start hij opnieuw op. Wanneer ik hem aan wil zetten komt regelmatig een blauw scherm en vervolgens moet ik systeemherstel doen.
Ook blijft hij hangen in de slaapstand en wordt dus niet 'wakker'.

Naast dit probleem werkt ad aware niet meer. Ik heb hem al eens geprobeerd opnieuw te installeren, maar dit helpt niet.
Op onderstaande screenshots zijn de foutmeldingen te zien.
eerst krijg ik de eerste en vervolgens de tweede.





Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
 
Ad-aware al geprobeerd te verwijderen en opnieuw te installeren?
 
Draai dan ná het verwijderen eens Ccleaner en installeer 'm daarna dan nog eens opnieuw.
 
Hallo,

Dit schijnt een probleem te zijn dat al bestaat sinds 2008, dus ik denk niet niet dat het door de updates komt. Bij andere mensen hielp het om Visual C++ 2008 SP1 Redistributable Package te installeren, hier te vinden:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=A5C84275-3B97-4AB7-A40D-3802B2AF5FC2&displaylang=en.

Het zou een probleem zijn met bestanden geprogrammeerd in Visual C++ waar geen virtuele omgeving voor gecreëerd kan worden. Met dit programma kan die omgeving wel gecreëerd worden. Ik hoop dat het hier ook helpt.

Groeten,
Donkade
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan