Ad-Aware

Status
Niet open voor verdere reacties.

DutchKnight

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2003
Hoi!

Ik gebruik ad-aware6 en ben daar tevreden over.

Maar al maanden krijg ik geen updates meer. Klopt dat? Of is er iets fout bij mij?

Hoop dat iemand een goede tip heeft.

Dutch

Hoe bedoel je dat? Als je rechts boven in het schermpje op de globe klikt kun je de updates toch binnen halen !

Geplaatst door margaNo
Hoe bedoel je dat? Als je rechts boven in het schermpje op de globe klikt kun je de updates toch binnen halen !

Ook dat lukt niet!

Ik bedoelde de optie: Check for updates now

Ik heb sinds 5 juli geen nieuwe updates meer binnen gekregen.

Bedankt voor je reaktie

Dutch

Ik denk dat je het beste Ad-aware kan herinstalleren>

Denk dat je werkt met een oude versie van Ad-Aware, de versie die je moet hebben is 6.181.

Hoi
Ik heb net de reflist.ref gedownload en vervangen
nu werken de updates weer
(had ook het probleem)

Is inderdaad een vreemd probleem, want ik heb een tijdje terug hetzelfde moeten doen, omdat de updates niet meer binnen kwamen.
Vraag me af waar dit aan ligt.
Zit er een tijdregistratie in het systeem, zodat je na een bepaalde tijd een nieuwe versie moet downloaden of is het een foutje in de programmatuur of conflicteert het programma.
Doen we zelf iets niet goed.

Geplaatst door Caspar107
Denk dat je werkt met een oude versie van Ad-Aware, de versie die je moet hebben is 6.181. [/QUOTE

Dat is dus de oplossing! Bedankt! Het werkt weer.

Dutch]

Het handigst is om dit topic te volgen, niet alleen worden hier de nieuwste definities gepost maar ook wanneer er een nieuwe versie van AdAware verkrijgbaar is.

Geplaatst door gezina
Het handigst is om dit topic te volgen, niet alleen worden hier de nieuwste definities gepost maar ook wanneer er een nieuwe versie van AdAware verkrijgbaar is.

Of gewoon in Ad-Aware aangeven dat hij automatisch moet kijken of er updates zijn ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan