ad-aware

Status
Niet open voor verdere reacties.

edwaar

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2003
Omdat ik niet zeker ben daarom deze vraag: mag ik alle gevonden items die na het scannen met ad-aware getoond worden zomaar allemaal verwijderen, ook registersleutels, zonder problemen te hebben?

Mischien moet ik ze eerst in quarantaine zetten en afwachten wat dat geeft of heeft dat geen zin?

Graag een beetje hulp s.v.p. en reeds bedankt.

Geplaatst door edwaar
Omdat ik niet zeker ben daarom deze vraag: mag ik alle gevonden items die na het scannen met ad-aware getoond worden zomaar allemaal verwijderen, ook registersleutels, zonder problemen te hebben?

Mischien moet ik ze eerst in quarantaine zetten en afwachten wat dat geeft of heeft dat geen zin?

Graag een beetje hulp s.v.p. en reeds bedankt.

Hoewel er niet vaak problemen optreden na het verwijderen van wat AdAware vindt, is het wel verstandig het gevondene eerst even in quarantaine te plaatsen. Mocht dan toch blijken dat iets is verwijderd dat niet weg mocht, hetgeen niet vaak maar een enkele keer wel gebeurt, dan kun je het betreffende item eenvoudig terugplaatsen. Staat de boel een paar dagen in quarantaine en heb je geen problemen ondervonden, dan kun je het definitief weggooien.

Beste dank buffy voor uw reply,ben nu dus op de hoogte wat best te doen.

:) :) :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan