Nipponsei
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 7 apr 2008
- Berichten
- 1.021
hallo mensen,
ik heb in de active directory een aantal gebruikers en elke gebruiker heeft wat info bijv. afdeling, kantoor, telefoon, etc.
nou kan ik in het AD kiezen welke kolommen hij moet weergeven bijv. type, gebruikersnaam, email adres, afdeling, etc.
maar als ik dat instel en daarna het AD afsluit en weer opstart zijn alle kolommen weer weg behalve de standaard kolommen.
dus ik moet elke keer bij view>add/remove coloms die dingen toevoegen. waarom verdwijnen mijn kolommen en hoe kan ik instellen dat ze blijven staan?
mvg mij.
ik heb in de active directory een aantal gebruikers en elke gebruiker heeft wat info bijv. afdeling, kantoor, telefoon, etc.
nou kan ik in het AD kiezen welke kolommen hij moet weergeven bijv. type, gebruikersnaam, email adres, afdeling, etc.
maar als ik dat instel en daarna het AD afsluit en weer opstart zijn alle kolommen weer weg behalve de standaard kolommen.
dus ik moet elke keer bij view>add/remove coloms die dingen toevoegen. waarom verdwijnen mijn kolommen en hoe kan ik instellen dat ze blijven staan?
mvg mij.