ADAGNAT GPL 2010 start plotseling niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

ldries46

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2006
Besturingssysteem
Windows 11
Ik ben een gebruiker van GNAT GPL 2010 voor windows. Tijdens het opstarten krijg je eerst een schild met de programma naam net zoals bij Word. Vervolgens start er een Project wizard. Sinds gisteren stopt het programma plotseling voordat de de projectwizard wordt opgestart.
Ik heb al de volgende zaken gedaan:
  1. De computer herstart
  2. Diverse anti malware programma's gerund
  3. Het programma verwijderd met uninstall. Het verwijderen voor zover nodig ook met de hand uitgevoerd
  4. Met regedit herkenbare sleutels verwijderd
In geen enkel geval krijg ik na herinstallatie het programma verder dan het Naambord.:evil:

Heeft iemand hier een oplossing voor?

wat heb je geistalleerd/ geupdated na dat je het voor het laatst werkend heb gehad?

Ik heb niets geinstalleerd of geupdate sinds ik voor het laatst het programma werkend heb gehad. Alles wat er gebeurd is daartussen is dat ik de computer het uitgezet en de volgende dag weer aangezet. Het zou mogelijk zijn dat het uitzetten gebeurd is met het programma nog aan. Maar dat kan ik mij niet herinneren en dat doe ik normaal gesproken niet.

Bertus

kan je eens in de logs kijken terwijl je het programma opstart?

Ik kan in de Event Viewer geen in de logboeken geregistreerde events vinden op de momenten dat het probleem optreed.
Ik heb de Event viewer aanstaan op het moment dat ik GPS start. Nadat het prohramma weer gestopt is geeft de Event Viewer geen nieuwe gebeurtenissen
Ik heb zowel via een icon als rechtstreeks in het command window opgestart.
Als ik rechtstreeks in het command window opstart met de -h switch krijg ik wel een venster met help aanwijzingen,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan