adapter, batterij of iets anders???

Status
Niet open voor verdere reacties.

tanja bo

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2007
Hallo,

Ik heb een packard bell easy note. Gisteren wilde ik hem aanzetten, maar het lampje van de batterij knipperde, wat betekende dat de batterij leeg is. Adapter aangesloten en het controlelampje op de adapter brandde. Toen ik m'n laptop weer aan wilde zetten, deed ie nog steeds niks.... Alleen weer dat lampje op de laptop dat m'n batterij leeg is. Ook brand het "oplaad'-lampje op de laptop niet als de adapter is aangesloten. Wie weet waar dit aan kan liggen??

Groetjes Tanja

Maakt de stekker die je in je laptop steekt wel goed verbinding? Zit er misschien een draadbreuk in de kabel??

geen idee, hoe kom ik daar achter?
een nieuwe adapter kopen zeker?

Je kan bijvoorbeeld een paperclip recht buigen, en in je stekker doen.

En je kan ook een beetje aan het kabeltje rommelen.

Je kan bijvoorbeeld een paperclip recht buigen, en in je stekker doen.

En je kan ook een beetje aan het kabeltje rommelen.

Dan sta je onder Stroom he!

TS: Probeer dit eens:
een Ander stopcontact.
2.een andere adapter

Nee hoor. Heb het al zo vaak gedaan, en ik leef nog steeds:p

Zolang je er niet aan de paperclip komt (en de uitgansspanning van een notebook-adapter is meetsal maar een voltje of 16), sta je echt niet onder stroom hoor.

Alsjij het zecht::p

EDIT:
JA het is wel een packard bell (PB) he.
Moet je nietr veel van verwachten .
ik vindt ze slecht!

Laatst bewerkt:
Is het niet veel simpeler om de batterij uit je laptop te halen en je laptop via je adapter op netstroom te laten werken? Als dat een paar uur goed werkt (evt. je laptop van tijd tot tijd verplaatsen om draadbreuk uit te sluiten) weet je iig dat je adapter goed is.

Er zijn nl nog andere opties:
* je batterij is te oud/overleden
* je oplader werkt niet goed

Bedankt voor alle reacties, maar het probleem is bekend;
De ingang waar je oplader in zit, zat helemaal los. Heb hem weggebracht ter reparatie.

Bedankt
Tanja

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan