adapter hp

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjnieder

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 nov 2008
hallo heb een laptop gekregen zonder een adapter.kan wel een andere adapter krijgen maar de stekker past niet.diezelfde stekker heb ik wel die in laptop komt .kan ik gewoon die adapterkabel door knippen en met kroonstuk verbinden met de orginele stekker.bvd sjnieder

Laatst bewerkt:
Ben je zeker dat het voltage van die adapter hetzelfde is. Het kan in principe op die manier, maar is niet zo ideaal/veilig. Ik denk dat je dan beter voor 20€ zo'n universele adapter koopt.

Met universele adapters moet je wel opletten, die passen vaak niet op HP's ondanks alle pluggen die meegeleverd worden. Voor wat meer heb je een originele HP adapter

Hallo

Past de betrokken stekker perfekt op de ????? H.P. p.c. ??? (overgangsweerstand -> hitte ontwikkeling..)

Let dan uiteraard ook op de polariteit , vermogen en uitgangsspanning v/d adaptor.

Kroonsteentje "suikertje" is "m.c. gyver oplossing" , zou de betrokken verbindingen eerder "volgens de regels der kunst " solderen .

Peter

Hallo

Past de betrokken stekker perfekt op de ????? H.P. p.c. ??? (overgangsweerstand -> hitte ontwikkeling..)

Let dan uiteraard ook op de polariteit , vermogen en uitgangsspanning v/d adaptor.

Kroonsteentje "suikertje" is "m.c. gyver oplossing" , zou de betrokken verbindingen eerder "volgens de regels der kunst " solderen .

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan