adapter kit vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Niels probleem

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2010
Hallo,

Ik heb een paar vragen..

Ik heb draadloos en bedraad netwerk ik heb de computer nu beneden staan en met kabel maar boven lukt niet omdat er geen kabel is, dus ik wou een adapter kit kopen, alleen ons draadloos netwerk doet het vaak niet..
Is de adapter kit dan draadloos of echt het zelfde als kabel (dat ik dus altijd internet heb), want met wifi heb ik nooit internet..

Niels

Laatst bewerkt:
ja amar ik ben bang dat ik dan het zelfde probleem heb als met draadloos dat ik gewoon vaak geen internet verbinding krijg.. maar als het net als een akbel is doe ik het..

Het is inderdaad net als met kabel, dit heeft niks met draadloos te maken.
Ik gebruik zelf een setje van Devolo, die zijn wat duurder maar werkt perfect.
Die van D-Link zijn ook prima en vaak enkele tientjes goedkoper.

Ja maar ik ben bang dat ik hetzelfde probleem met draadloze verbinding krijg te maken, dat die gewoon geen internet verbinding geeft.

En dan nog iets.. ik speel call of duty, is mijn internet dan niet trager dan met kabel?

En hoe weet ik hoevel mbp/s ofzo ik heb? want de meesten geven 200 aan maar hoe weet ik hoeveel ik heb?

Niels

Laatst bewerkt:
Niels

Wat edmoor zegt is denk ik de meest verstandige keuze, mocht je 200 Mbps niet voldoende vinden met oog op de toekomst, Devolo verkoopt ook 500 Mbps modellen tegenwoordig, dit zijn de devolo avplus adapters. Je zal geen problemen hebben zoals je met draadloos waarschijnlijk wel hebt, omdat het gewoon via een kabel loopt ( via het stopcontact )

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan