adapter van laptop wordt heet en geeft slecht contact

Status
Niet open voor verdere reacties.

Simontheys

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2009
Ik heb een medion akoya P7612. Onlangs kocht ik een nieuwe adapter via replacedirect. Deze werkte heel goed, tot mijn adapter heel heet begon te worden en ook een heel slecht contact begon te geven. Ik heb ondertussen een nieuwe adapter gekregen vanwege garantie maar deze wordt ook heet en geeft evenzeer slecht contact. Nu heb ik ondertussen nog een adapter getest van iemand met een Medion en deze geeft ook slecht contact, dus dan ligt het waarschijnlijk aan mijn laptop, de aansluiting daar, wat is of kan er dan kapot zijn en hoeveel kan dit kosten wil je dat herstellen?Iemand raad hierover toevallig?

reeds bedankt,

Simon

kloppen de specs van de adapter

Voltage: 19v
Amperage: 4,74A

oeps ja, dat zal ik dan voorlopig maar laten, ik zie mezelf nooit de laptop terug fatsoenlijk in elkaar krijgen

Hallo

Hier:

http://www.benl.ebay.be/sch/i.html?...rsupply&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313

Indien ik mij niet vergis , heb je 2.5mm binnendiameter 5.5 mm buitendiameter nodig voor dit model laptop.

Controleer uiteraard of deze connector pincompatibel is voor deze laptop alvorens iets aan te kopen ...

Of :

Er zijn ook voedingen te koop voor dit model laptop op e-bay.

Meestal is ook vermeld voor welke laptops deze allemaal compatibel is.

Daarmee eventueel eens zoeken naar een geschikte connector ???

Peter

Laatst bewerkt:
Hallo

"Kan deze dc jack geschikt zijn voor mijn laptop?"

Geen flauw idee ....

Indien ik deze moet vervangen , en ik vindt nergens nuttige info , demonteer ik het defekte exemplaar , en ga dan met die als voorbeeld op speurtocht.

Je zou/had ook eens kontakt kunnen opnemen met de verkoper , en deze vraag stellen ???

Peter

Die heb ik bij de aldi gekocht, ma dan moet ik medion ofzo maar eens contacteren

Hallo

Indien je dit zelf niet kunt herstellen , lijkt het mij logisch dat je een lokale p.c. winkel aansprrekt met eigen hersteldienst.

Of uiteraard medion zelf ...

Hoeveel dit kost ???

Uiteraard veel meer dan enkel de connector.

peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan