Adapter

Status
Niet open voor verdere reacties.

StanleyKelder

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2009
Ik heb een nieuwe laptop gehad, alleen de batterij houdt het niet zo lang vol. Heeft het nut om dan een extra adapter te kopen zodat ik die kan wisselen als de batterij leeg is?

Goedemorgen,

Even voor de duidelijkheid je hebt een nieuw notebook gehad heb je hem voordat je hem ging gebruiken eerst opgeladen ,en over hoeveel tijd spreek je als je het hebt over niet zo lang.
En denk dat je reserve accu bedoeld in plaats van adapter, adapter is de verbinding tussen notebook en lichtnet.

Ja sorry, ik bedoel inderdaad accu. Hij gaat nu ongeveer een ruime anderhalf uur mee.

Goedemorgen,

Sorry beetje laat maar weet niet wat je doet met het notebook gamen of zo want dan schiet het inderdaad naar beneden de levens duur maar op zich valt het mee maar wete niet wat je doet.

Ik gebruik het vooral voor msn/muziek/films. Vooral bij het kijken van een film vind ik het lastig als de batterij eruit valt.

Dan is het niet zo gek dat die zo snel op is.
Ik neem dan aan dat het een 15icnh of groter is?

Hallo

Ik heb HP NC6100 en had veel problemen met een batterij. Daarom besloot ik een nieuwe accu te kopen. Deze gebruik ik als een extra accu. Er is ook het verschil tussen originele en compatibele accu's (zogenaamde neppers). Originele zijn duurder en misschien beter, maar de nepper ik gebruik is ook zeer goed. Meestal zeggen mensen dat ze tevreden zijn met hun neppers. Je moet meer aandacht besteden aan mAh. Als de aantal mAh (ten minste 4400 zou best zijn) hoger is, is ook de gebruiksduur van de batterij langer. Je kun je accu jezelf vervangen. Als deze leeg is, kan je de nepper gebruiken en vice versa. Hier is de link met een grote keuze van batterijen, je moet je model vinden en dan een compatibele accu kiezen:

http://www.mytrendyphone.nl/shop/laptop-accessoires-40289s.html

Groet,
Dirk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan