adapterstekkertje gloeiend heet

• Onderwerp starter Onderwerp starter Meg
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Meg

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2005
Hallo Forumleden

Het stekkertje waarmee mijn adapter met mijn laptop is verbonden wordt gloeiend heet. Dat leidt tot problemen om de batterij op te laden of aan de stroom te werken. Het kunstof ringetje aan het uiteinde begint te smelten als ik hem 20 min aan heb.
Het is een asus F3F notebook en ik heb hem al ter reparatie aangeboden bij Asus. Ik heb een nieuwe adapter gekregen en dezelfde problemen gehouden. Ik heb hem nu opnieuw aangemeld voor reparatie.
Herkent iemand het probleem. Misschien als ik beter begrijp waar het door komt, kan ik het ook beter uitleggen aan Asus en kunnen zij het repareren.

Alvast bedankt!

Lijkt mij dat er iets kortsluiting veroorzaakt in je lapto zelf waardoor hij heet word, warm wordttie altijd wel maar niet zo heet dattie smelt

Hoi,

Ik denk dat het geen kortsluiting maakt maar dat slecht contact de oorzaak is (lees draad breuk net in of achter het stekkertje) je zou de voeding even kunnen doormeten.

Modag

Vandaag kreeg ik de laptop terug van reparatie met een nieuwe adapter. Ik ga er dus vanuit dat de stekkers en snoeren goed zijn.

Hoi,

sorry even niet goed gelezen maar goed dat je hem weer retour doet naar Asus want je hebt garantie op de gedane reparatie, en is niet moeilijk om uit te leggen stekker wordt gewoon heet tot smelten toe en de oorzaak is aan hun om dat te vinden.

Modag

Het zou kunnen zijn dat je accu voor deze problemen zorg. Anders is het toch iets met de stekker en het verbind punt. miss is de aansluiting in je laptop niet al te best meer.

Groet Johnny

Bedankt voor al jullie reacties! Ik neem jullie suggestie mee. Ik heb de laptop idd weer aangemeld.bij Asus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan