AdAware SE Plus + Spybot

Status
Niet open voor verdere reacties.

Air Aai

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2001
Heb twee vraagjes:

1. Sinds kort heb ik Adaware SE Plus geïnstalleerd en deze werkt zo grondig dat nieuwe vensters (waarschijnlijk als 'pop ups' herkend) niet meer worden geaccepteerd, bijvoorbeeld als je op een link klikt om een filmpje te bekijken. Waar in de instellingen kan je wijzigen dat nieuwe vensters wél worden geopend?

2. Kan je Adaware en Spy Bot naast elkaar c.q. tegelijkertijd gebruiken?

1. Ad Aware is geen popupblokker :8-0: Of doet Ad Watch zoiets? Ik heb zelf helaas geen ervaring met de Plus/Professional versies, misschien iemand anders?

2. Ja dat kan. Sterker nog, het wordt je van harte aangeraden :)

Ad-Watch functioneert ook als pop-up blocker ja, hij blokkeert zelfs de hotmail website:confused:

Geplaatst door Wijnands
Ad-Watch functioneert ook als pop-up blocker ja, hij blokkeert zelfs de hotmail website:confused:
Je gaat me toch wel vertellen dat je een lijst kan instellen waar je site's toe kan staan he?

Ik heb het bij de Ad-Watch van Ad-Aware 6 niet kunnen vinden, SE heb ik nog niet geprobeerd.

Dank jullie wle voor de tips i.z. Spybot. Heb het programma geinstaleerd en het werkt!

Blijft alleen de vraag over t.a.v. het openen van nieuwe schermpjes dat vaak niet meer mogelijk is door AdWatch sinds ik AdAware SE Plus heb geinstalleerd.

Laatst bewerkt:
Als ad-aware SE opstart staat onderin in je scherm, check for update now, aLs je dat aanvinkt, dan download de versie 1.4 van ad-awere se.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door humpe
Als ad-aware SE opstart staat ondering in je scherm, check for update nou, aLs je dat aanvinkt, dan download de versie 1.4 van ad-awere se.
Humpe, hoe kom je hier nou bij?:rolleyes:

Geplaatst door humpe
Als ad-aware SE opstart staat ondering in je scherm, check for update nou, aLs je dat aanvinkt, dan download de versie 1.4 van ad-awere se.

Dat zei je in die andere topic ook al maar ik zie dat toch echt niet hoor?!

Ik weet niet waar jij op doelt, misschien praten we wat langs elkaar heen. Ik bedoelde als ik Ad-aware SE opstart krijg ik het start scherm te zien, dan staat boven in:
Definitions file SE1R4. En dan onder aan Check voor updates. Ik heb dus willen aangeven dat deze SE1R4 al beschikbaar is. Of ik loop alweer achter en is er al een nieuwere versie.

De huidige en nieuwste versie van Ad Aware is 1.03, en die heeft tot nu toe 4 updates gehad. Vandaar die "4".

Geplaatst door humpe
Ik weet niet waar jij op doelt, misschien praten we wat langs elkaar heen. Ik bedoelde als ik Ad-aware SE opstart krijg ik het start scherm te zien, dan staat boven in:
Definitions file SE1R4. En dan onder aan Check voor updates. Ik heb dus willen aangeven dat deze SE1R4 al beschikbaar is. Of ik loop alweer achter en is er al een nieuwere versie.
Humpe kijk nou eens goed rechts onder in Ad-aware Se.
Daar staat "Ad-aware SE Personal build 1.03".
Dit is dus de versie nummer.
SE1R4 is het update nummer.;)

Zo staat het in mijn computer:

Definitions File Loaded:
Reference Number : SE1R4 16.08.2004
Internal build : 4
File location : C:\Program Files\Lavasoft\Ad-Aware SE Personal\defs.ref
File size : 330157 Bytes
Total size : 1053241 Bytes
Signature data size : 1031598 Bytes
Reference data size : 21131 Bytes
Signatures total : 29022
Fingerprints total : 37
Fingerprints size : 1963 Bytes
Target categories : 15
Target families : 533
(Requires Ad-Aware SE or higher)

Geplaatst door humpe
Zo staat het in mijn computer:

Definitions File Loaded:
Reference Number : SE1R4 16.08.2004
Internal build : 4
File location : C:\Program Files\Lavasoft\Ad-Aware SE Personal\defs.ref
File size : 330157 Bytes
Total size : 1053241 Bytes
Signature data size : 1031598 Bytes
Reference data size : 21131 Bytes
Signatures total : 29022
Fingerprints total : 37
Fingerprints size : 1963 Bytes
Target categories : 15
Target families : 533
(Requires Ad-Aware SE or higher)
Waar haal jij dan vandaan, dat je via de update, versie 1.04 kan krijgen Humpe?:rolleyes:

Ik dacht dat deze de nieuwe versie was SE1R4. En deze heb ik dus gekregen door zie updates rechts onder. Misverstand dus aan mijn kant.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan