AdAware SE Plus + Spybot

Status
Niet open voor verdere reacties.

Air Aai

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2001
Heb twee vraagjes:

1. Sinds kort heb ik Adaware SE Plus geïnstalleerd en deze werkt zo grondig dat nieuwe vensters (waarschijnlijk als 'pop ups' herkend) niet meer worden geaccepteerd, bijvoorbeeld als je op een link klikt om een filmpje te bekijken. Waar in de instellingen kan je wijzigen dat nieuwe vensters wél worden geopend?

2. Kan je Adaware en Spy Bot naast elkaar c.q. tegelijkertijd gebruiken?

1. Ad Aware is geen popupblokker :8-0: Of doet Ad Watch zoiets? Ik heb zelf helaas geen ervaring met de Plus/Professional versies, misschien iemand anders?

2. Ja dat kan. Sterker nog, het wordt je van harte aangeraden :)

Ad-Watch functioneert ook als pop-up blocker ja, hij blokkeert zelfs de hotmail website:confused:

Geplaatst door Wijnands
Ad-Watch functioneert ook als pop-up blocker ja, hij blokkeert zelfs de hotmail website:confused:
Je gaat me toch wel vertellen dat je een lijst kan instellen waar je site's toe kan staan he?

Ik heb het bij de Ad-Watch van Ad-Aware 6 niet kunnen vinden, SE heb ik nog niet geprobeerd.

Dank jullie wle voor de tips i.z. Spybot. Heb het programma geinstaleerd en het werkt!

Blijft alleen de vraag over t.a.v. het openen van nieuwe schermpjes dat vaak niet meer mogelijk is door AdWatch sinds ik AdAware SE Plus heb geinstalleerd.

Laatst bewerkt:
Als ad-aware SE opstart staat onderin in je scherm, check for update now, aLs je dat aanvinkt, dan download de versie 1.4 van ad-awere se.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door humpe
Als ad-aware SE opstart staat ondering in je scherm, check for update nou, aLs je dat aanvinkt, dan download de versie 1.4 van ad-awere se.
Humpe, hoe kom je hier nou bij?:rolleyes:

Geplaatst door humpe
Als ad-aware SE opstart staat ondering in je scherm, check for update nou, aLs je dat aanvinkt, dan download de versie 1.4 van ad-awere se.