Adaware Spinnetje hangt.

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Ik heb mijn log al achtergelaten. Nu blijft mijn Ad-aware, die een spinnetje laat zien, na de scan staan. Ik krijg hem niet meer weg. x helpt dus niet.
ik zie ook geen mogelijkheid om het gevonden bestand op te ruimen hiermee.
Wat nu? PC uitzetten zodat ie weggaat?:confused:

hij heeft alleen maar wat gevonden nu moet je drukken op >verder>r.onder>opslaan>naam invullen bijv. scan 1>ok>dan rechter muisknop alle objecten selecteren>opslaan in quarantane
maikel

Ik heb hem ge update (staat op menu)

nu dat spinbestand in quarantine gezet. Scan 1 genoemd.

Dat is het voor nu?

niks weggegooid

objects quarantines zijn er 26 (was al voor mijn actie)

je moet ff alles rustig doorlezen hoe het werkt.maar je log is gecheckt en helaas voor jouw niets gevonden dus daar komen je problemen niet van of heb je geen problemen meer?zo ja pak ze een voor een aan ipv. elke x een topic te beginnen en alles probeerd tegelijk op te lossen.
maikel

ja....
er blijft een spinnetje, die moet weg maar het log zou schoon zijn. Ad-aware geeft aan dat het log niet schoon is.
Probleem blijft bestaan.
Diskette kan weer, dat is opgelost. Een voor een oplossen doe ik al. Door een actie uit te voeren krijg ik steeds meer gedoe. Installeer een Firewall en je krijgt er werk bij omdat allerlei sites niet meer werken,
systeemherstel> nieuwe software installeren etc etc.

Ondertussen staat er ook nog een kapotte PC waar ik hierna mee aan de slag kan.

Ik weet niet hoe ik dit anders moet aanpakken.

Kan wel trager werken...maar dat zie ik niet zo zitten:mad:

Had ik dit geweten dan had ik geen nieuwe PC en XP gekocht.
Dan had ik mijn Windows 98 laten repareren en al die gedoe niet gehad.

ja oke toch zou ik het niet haastig doen zoals die diskette heb je zelf opgelost dus was niet echt een probleem.eerst ff alles doen wat je weet en dan kom je er wel uit.
wat is er met dat spinnetje dan als je gescant hebt sluit je weer af tot je weer een x gaat scannen bijv.om de 2 dgn

die firewall blokkeert die sites omdat je dat hebt ingesteld of het staat standaard zo mischien dmv. reclame onderdrukken
maikel

Laatst bewerkt:
Ja OPGELOST!

Heb cookies verwijdert via Internet Explorer (advies Pieter, bedankt!) en nu is het spinnetje ook weg.
Gelukkig geen spyware:eek:

:thumb:

Ps ik zal inderdaad 1 ding tegelijk proberen te doen.
Overzichtelijker hè.
Maar zo werkt voor mij wel sneller:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan