Adaware

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tanja1968

Meubilair
Lid geworden
29 sep 2002
Goeiemiddag!!

Ik ben bij een kennis en ben de pc aan het scannen met Adaware. Ik heb de onderste mogelijkheid gedaan (selectief en de C-schijf aangeklikt)

Hij is nog niet klaar met scannen en ik heb al meer dan 4600 geinfecteerde bestanden. Geen registersleutels en zo.

Hoe kan dit??? Lijkt me een beetje veel om te verwijderen toch?

Hoi Tanja,

Waarschijnlijk een hoop tracking cookies neem ik aan. Die kunnen wel weg. Je kan na het maken van een backup gewoon alles verwijderen neem ik aan hoor.
Als zijn PC al een tijdje draait en nog nooit gescand is verbaast het me niks.

Gewoon lekker laten scannen en desnoods een uittreksel van gevonden spinnetjes

Dus kunnen ze allemaal gewist worden? Of maakt Adaware de bestanden schoon?

Waren er inmiddels meer dan 20.000!!:eek: Dat is zo'n beetje een kwart van de pc.

PS. Virusscanner was na 7-11-2003 ook niet meer geupdate. Zit nu op de 1000 en meer bestanden die besmet zijn. Zal er wel mee te maken hebben.

Eerst maar het virus aanpakken.

Laatst bewerkt:
Adaware maakt een backup.

Stonden er nog zaken in waar je niet zeker van bent?

Ben inmiddels weer thuis. Durfde het toch niet te verwijderen. Had laatste bericht van M@rio nog niet gezien.

Zoveel files, ik weet niet of ik er veel van zou herkennen.
Meer dan 20.000 files waren het. Terwijl de hele pc maar iets van 80.000 files heeft. Wat ik niet weet is of adaware AL die bestanden verwijdert, of juist herstelt.

PC loopt nu weer lekker gelukkig. Mocht ik er weer een keer heen moeten, dan neem ik het advies van Adaware graag mee.

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan