adblobker in Kazaa lite

Status
Niet open voor verdere reacties.

SuperZeiler

Gebruiker
Lid geworden
3 mei 2002
Berichten
83
Hai, ik heb net kazaa lite geinstalleerd, en ook de adblock funtie geactiveerd, maar dat wil ik niet, ik wil die banners zien. Wie weet hoe ik dat weer uitzet.

Groeten
 
Geplaatst door Snow Power
gewone kazaa downloaden daar zit al die banners in en zo. www.kazaa.com

Alsjeblieft niet zeg!!!!
Dan krijg je nog iets meer als alleen maar een paar banners. Namelijk een kudde spyware die je computer en je internet vertragen, gegevens over jou en je computer doorgeven en meestal ook nog een hoop foutmeldingen veroorzaken.

Groetjes,

Pieter
 
ok als het zo is nou doe dan het volgende:

installeer eerst kazaa
kijk dan naar de windowsmap\system\
bij xp en win2k is het windowsmap\system32\
zoek voor het bestandje cd_clint.dll
kopieer dat bestandje

deinstalleer kazaa
installeer kazaa lite
kopieer cd_clint.dll naar de kazaa lite map als je de banners dan niet krijgt kopieer hem dan naar de bovenstaande mappen

hoop dat dit duidelijk is
 
Dank voor de meningen. Maar het geval is dit, in Lite zit een optie die het mogelijk maakt banners/pop-up op redelijk wat internet pagina's uit te schakelen. Het gaat me niet om de banners op Kazaa, maar op andere sites

thx
 
Even je gesharede bestanden in andere map map opslaan, kazaa lite verwijderen en opnieuw installeren zonder die depopper.-->opgelost.

Er zal misschien wel ergens een optie voor zijn op die banner blokker uit te zetten, maar k'heb 'm zelf niet dus kan niet nakijken... even opniew installeren dus. (en FGS laat de gewone kazaa aub achterwege:rolleyes: )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan