Adblocker

• Onderwerp starter Onderwerp starter rsk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rsk

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2012
Hallo mensen,

Wie weet een goede adblocker? Ik heb adaway geprobeerd en adfree maar beide werken niet op cm browser op android 5.1.1. De pop-ups, play store links en een witte pagina met de link blijven maar komen.

Ik heb de links ook ingevoerd in de
zwarte lijst. Wie o wie kan me helpen ik wordt er gek van.

Dank je wel voor de link maar ik vind de download link niet

welke browser gebruik je ?
als het echt erg is kan je beter ook eens scannen met malwarebytes.

Laatst bewerkt:
Cm browser. Dank je voor de tip de jean maar het is niet dat er iets op mijn telefoon staat want ik heb laatst een custom rom 5.1.1 erop gezet en dan heb ik het weer gelijk bij de site wat ik hier niet mag melden. Ik formateer en wipe mijn telefoon eerst dan zet ik de rom er pas op

Lange pier als het het via die link doet dan moet je de browser van hun gebruiken en die heb ik al een tijdje terug geprobeerd maar die is superrr traag

Foei de jean. Maar kan gebeuren en toch bedankt

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee hoor, heb 'm op Chrome en Firefox, de laatste heeft een eigen link voor de eerste is het wat lastiger, installeer voor Android, links onder Get ..... bij de kleine lettertjes staat de link.
Kijk dan bij opslagruimte en downloads, instellen via apps.

Ik kan het op beide links niet vinden. Die get ....

Dat is dat blauwe ding met Get Adblock Browser, links ervan en iets naar beneden kijken.

Sorry hoor maar zie ut nog niet. Kan je een printscreen maken en een pijl wijzend erheen?

Dank je wel via de 2de link heb ik hem geinstalleerd. Ik heb gesellecteerd dat alle advertenties geblokt moeten worden. Tot nu toe krijg ik niks meer. Heb ut een paar keer geprobeerd.

Dat met die proxy instellen kon ik niet vinden in de instellingen

Lange pier dank je wel. De vraag is voor mij nu opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan