Adboe Muse: bij het uploaden van de website foutmelding bij 61%

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shadowz1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 okt 2013
Ik heb mijn website in Muse gemaakt en nu wil ik m uploaden. Ik ben een beginner op het gebied van websites, dus gisteren heeft iemand van de helpdesk van mijn webhost me al geholpen om de juiste gegevens in te vullen. Als ik mijn site wil uploaden naar de ftp server, begint Muse enthousiast alles over te zetten, maar bij de 61% stopt hij ermee en krijg ik een foutmelding dat de map images niet gemaakt kan worden. Op het Adobe forum zie ik dat ik niet de enige ben, maar ik begrijp niet wat er fout gaat en hoe ik het op moet lossen. Hervatten helpt niet, later nog eens proberen ook niet.

Bij hostmap staat alleen: / Moet dit misschien anders en hoe doe je dat?

Weet iemand van jullie misschien een oplossing? Ik zet hieronder de screen neer van de foutmelding.

Alvast bedankt!

screen_zpsbafb6e4f.jpg

Bijlagen

• screen_zpsbafb6e4f.jpg
    screen_zpsbafb6e4f.jpg
    31,6 KB · Weergaven: 27
De map waarin de map "images" geplaatst moet worden, moet wel schrijfbaar zijn (chmod 0777) voordat een externe applicatie daar een map kan aanmaken.

Als je niet weet hoe je de rechten kunt veranderen, dan staat hier een kleine uitleg. Er wordt hier gewerkt met het programma FileZilla. Uitleg is wel in het Engels.

Alvast bedankt voor je berichtje.

Ik heb Filezilla gedownload en gedaan volgens de beschrijving, maar ik krijg een foutmelding:

504 Command not implemented for that parameter

Enig idee wat dit is?

Ik heb me ook ingelogd bij de webhost, maar daar staat read en write allebei aan. Hoe ik vanaf daar de ftp server kan bekijken is me nog niet helemaal duidelijk.

Laatst bewerkt:
Nou, inmiddels toch maar de helpdesk ingeschakeld. Blijkt dat hun platform geen filezilla kan handelen. Zij hebben voor mij lopen sleutelen. Helaas kwam er weer probleem bij de formulieren, iets met authenticated smtp. Aangezien ik echt totaal niet met html overweg kan en ik ook geen opties kon vinden, gaan zij dat nu tegen betaling voor mij regelen (en ik krijg een omschrijving van hoe zij dat doen in jip en janneke taal). Ben het gezeik onderhand een beetje zat, ben al dagen bezig om het voor elkaar te krijgen. :)

Bedankt voor het meedenken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan