Adboe Reader 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

McMeller

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 apr 2007
Adobe Reader 8

Hallo. Doordat ik wanneer ik in Vista Adobe Reader 8 installeerde een foutmelding kreeg
ben ik overgestapt naar Foxit Reader. Toch gebruik ik liever Adobe Reader. Ik heb het net
geïnstalleerd en het werkt. Maar ik ga een herinstallatie doen, dus ben bang dat het daarna
weer in de soep loopt.

Wat is wijsheid? Is er bijvoorbeeld een bug gevonden, en opgelost?

Laatst bewerkt:
Hoi,

Wat voor foutmelding kreeg je dan tijdens het instaleren? Waarschijnlijk iets in de trant van "niet genoeg schijfruimte"?

Klik eens met de rechtermuisknop op het instalatie bestand en kies eigenschappen. Daarna compatibiliteitsmodus en kies hier voor Windows XP SP2. Als het goed is, kan je hem daarna wel instaleren.

Het werkte bij mij in ieder geval wel, en heb Adobe Reader probleemloos kunnen gebruiken.

Hoi. Ja daar was ik al bang voor... Ik weet niet meer welke foutmelding!
Maar nu werkt hij wel hoor! Maar ik ga Windows opnieuw installeren en ben bang dat ik
dan weer gerotzooi krijg...

Ik had het installatiebestand van Adboe Reader waarbij het foutging nog, en die heeft
een andere grootte dan de versie die ik vandaag heb gedownload. Er is dus aan gesleuteld.

Ik waag de gok en installeer deze versie na mijn herinstallatie.
Bedankt.

Ik las net je andere topic, en ik dacht dat je vista al opnieuw geinstalleerd had. :D
Maar waarschijnlijk krijg je gewoon weer die foutmelding van Adobe, ook op een schone instalatie. Of er moet al een update voor geweest zijn. Mocht je die foutmelding weer krijgen, dan gewoon instaleren met compatibiliteitsmodus.

Als iemand een beter tip heeft, mag hij dat ook zeggen. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan