Hallo, Bij overgang van Win XP naar Win 7 x64 werken mijn Excel AddIn's niet meer.
Ik krijg steeds de foutmelding "License information for this component not found. You do not have an appropriate license to use this functionality in the design environment."
Aan de code en/of functionaliteiten zal het wel niet liggen daar deze AddIn's ontwikkeld werden ten tijde van Office 2003, aangepast werden om compatibel te zijn met Office 2010 maar nu krijg ik ze niet meer aan de praat onder Win 7
Het is zelfs zo erg dat ik de form en de code in de form niet te zien krijg wanneer ik de xlsm file open.
Hieronder de gebruikte referenties in één van de projecten
Visual Basic For Applications
MS Excel 14.0 Object Library
MS Office 14.0 Object Library
OLE Automation
MS Forms 2.0 Object Library
MS Common Dialog Control 6.0 (SP6)
De eerste 3 zijn gelijk voor beide OS versies
De bestanden van de laatste 3 zitten in andere mappen per OS versie
C:\Windows\System32 voor de Win XP machine
C:\Windows\SysWOW64 voor de Win 7 machine
Is dit de oorzaak van het probleem?
Indien ja, hoe los ik dit op?
Ik kan toch niet 2 versies van de bestanden STDOLE2.TLB, FM20.DLL en comdlg32.ocx op mijn Win 7 PC zetten???
Alvast bedankt voor een reactie!
Ik krijg steeds de foutmelding "License information for this component not found. You do not have an appropriate license to use this functionality in the design environment."
Aan de code en/of functionaliteiten zal het wel niet liggen daar deze AddIn's ontwikkeld werden ten tijde van Office 2003, aangepast werden om compatibel te zijn met Office 2010 maar nu krijg ik ze niet meer aan de praat onder Win 7

Het is zelfs zo erg dat ik de form en de code in de form niet te zien krijg wanneer ik de xlsm file open.
Hieronder de gebruikte referenties in één van de projecten
Visual Basic For Applications
MS Excel 14.0 Object Library
MS Office 14.0 Object Library
OLE Automation
MS Forms 2.0 Object Library
MS Common Dialog Control 6.0 (SP6)
De eerste 3 zijn gelijk voor beide OS versies
De bestanden van de laatste 3 zitten in andere mappen per OS versie
C:\Windows\System32 voor de Win XP machine
C:\Windows\SysWOW64 voor de Win 7 machine
Is dit de oorzaak van het probleem?
Indien ja, hoe los ik dit op?
Ik kan toch niet 2 versies van de bestanden STDOLE2.TLB, FM20.DLL en comdlg32.ocx op mijn Win 7 PC zetten???
Alvast bedankt voor een reactie!