adf.ly

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerard1938

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2008
Beste mensen,
Al enkele weken word ik op o.a. de site Papermau gelinkt (download bouwplaat) naar de reclamesite adf.ly.
Als je op adf.ly (verwijderen) googled dan blijk ik niet de enige en ze adviseren dan
Spyhunter erop los te laten. Dat komt met bijna 700 infiltraties, ondanks dat ik
een maand geleden het programma Regcure kocht. Is me inmiddels al weer afgeraden ook.
Spysurfer wil dat wel repareren maar alleen als ik het koop voor € 30 /half jaar...
Voordat ik contact opneem met Eset (abonnee) wilde ik eerst bij jullie eens vragen.
Hier schijn ik de enige te zijn (???)
Groeten,
Gerard

Even niet op je vraag nakomend, maar wel on topic:
Je weet dat je helemaal rechts bovenin bij 'SKIP AD' (wel na 5 seconden wachten) gewoon verder kan gaan?
Het enige wat adf.ly doet is geld verdienen doordat je 5 secs naar een reclame moet 'kijken' (adblock en ik zie die nooit meer ;p)

Ook regcure zit meestal vol infis. Adfocus is hetzelfde als adfly.

Even niet op je vraag nakomend, maar wel on topic:
Je weet dat je helemaal rechts bovenin bij 'SKIP AD' (wel na 5 seconden wachten) gewoon verder kan gaan?
Het enige wat adf.ly doet is geld verdienen doordat je 5 secs naar een reclame moet 'kijken' (adblock en ik zie die nooit meer ;p)

adblock ??

adf.ly wordt gebruikt om geld te verdienen (0,02 cent) per doorvoer naar de pagina waar je daadwerkelijk moet wezen. Zodat degene die je door linkt naar die pdfjes van de bouwplaat er ook nog wat aan overhoudt voor het werk dat diegene verricht heeft. Dus gewoon 5 seconde wachten en dan inderdaad rechts bovenin "skip add" aanklikken.

adf.ly wordt gebruikt om geld te verdienen (0,02 cent) per doorvoer naar de pagina waar je daadwerkelijk moet wezen. Zodat degene die je door linkt naar die pdfjes van de bouwplaat er ook nog wat aan overhoudt voor het werk dat diegene verricht heeft. Dus gewoon 5 seconde wachten en dan inderdaad rechts bovenin "skip add" aanklikken.

Okay Sigi, gesnapt. Kreeg de tekenaar nou ook nog maar wat hè.
Sometimes I do feel running around in silent circles, without catching anything but Commodore 64 memories...;---3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan