adfdrukken na samenvoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sacha

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2001
Als ik na de bewerking afdruk samenvoegen naar het afdrukvoorbeeld kijk zie ik alle velden ingevuld staan, maar als ik daadwerkelijk ga afdrukken worden de velden niet afdgedrukt. Hoe kan dit, staat er een instelling ergens niet goed? Als ik laat samen voegen naar nieuw document en dan laat afdrukken gaat het wel goed, rara hoe kan dit?
Alvast bedankt.

Bij het afdrukvoorbeeld zie je hoe één pagina na het samenvoegen er afgedrukt uit zou zien. Zo kun je voor je verder gaat de lay-out aanpassen.

Echter, pas als je de afdruk in een nieuw document zet, samengevoegd, is er daadwerkelijk samengevoegd. Afdrukvoorbeeld is een hulpprogramma dat een aantal dingen laat zien, los van de vraag of je ze in het eigenlijke document doorvoert.

Word echter drukt af van een daadwerkelijk document, in dit geval het nieuwe, samengevoegde, document met de velden ingevuld, of indien niet samengevoegd het origineel dat alleen de veldverwijzingen bevat.

Er is dus niets mis met je instellingen, maar je moet het samenvoegen wel uitvoeren.

Ok, dat snap ik. Maar als ik direct gaan samenvoegen naar de printer worden de velden niet afgedrukt. Als ik laat samenvoegen naar nieuw document en dan laat afdrukken worden de velden wel afgedrukt.
Hoe kan dit dan?

Staat er bij: Extra - Optie's en dan Tabblad Afdrukken velden bijwerken ook aangevinkt?

Dit kan het probleem oplossen.

Groeten Lucia

Problem is opgelost.
Bedankt voor het meedenken. Het zat hem kennelijk ergens in Office, want na een nieuwe installatie was het probleem weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan