Admin panel bug

Status
Niet open voor verdere reacties.

// Robert G. ^^

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 dec 2005
Hallo,

Ik heb alweer een probleem met mij site waar ik helaas niet zelf uit kom.

Bezoekers kunnen om wat voor reden dan ook een bestand reporten. Als ze dit doen krijg ik een melding in mij admin panel. In het admin panel staat dan de link naar het bestand en nog wat meer info.

Als ik vervolgens op die link klik krijg ik de melding: Invaild downloadlink.
Als ik mij muis op de link houd en onderaan in de status balk kijk laat hij wel de goed link zien. Maar als ik er op klik verwijst hier door naar een verkeerd link.

Als ik zelf een bestand upload kan ik het wel downloaden. report ik volgens het zelfde bestand dan krijg ik de zelfde error. Het probleem zit hem dus alleen in het admin panel.

Kan iemand mij vertellen in welke richting ik moet zoeken? Ik kan me voorstellen dat jullie er zo niet uitkomen. Als er iemand in geintereseerd is om en wat beter naar te kijken dan kan hij eventueel de admin login en ftp gegevens krijgen. Uiteraad wel op msn.

Een stukje code lijkt mij ook wel zinvol... Ik begrijp dat je niet de hele code wilt laten zien maar het stuk waar het om gaat lijkt mij wel voldoende...

Ik denk dat er iets mis gaat met het ophalen van de url, controleer of die hetzelfde verloopt als de link die naar de gebruiker gaat...

kan je niet beter met databases werken dan met bestanden.
als een heleboel mensen dat formuliertje invult dan worden het wel veel bestanden he:p

Een stukje code lijkt mij ook wel zinvol... Ik begrijp dat je niet de hele code wilt laten zien maar het stuk waar het om gaat lijkt mij wel voldoende...

Ik denk dat er iets mis gaat met het ophalen van de url, controleer of die hetzelfde verloopt als de link die naar de gebruiker gaat...

Helaas weet ik niet in wel bestand de fout zit. Dit kan in het admin bestand zijn. maar ook in Downloaden1 of 2.

kan je niet beter met databases werken dan met bestanden.
als een heleboel mensen dat formuliertje invult dan worden het wel veel bestanden he:p

1) Ik weet weinig van databases af.
2) Veel bestanden? Wat maakt dat uit? Ik hoef niets handmatig te doen of zo hoor?

Doorzoek de bestanden eens naar "http" ik neem aan dat je dan wel een resultaat krijgt... (Of je moet alleen het bestand aanroepen :rolleyes: )

Volgende keer iets meer commentaar in je code zetten dan vindt je het zo weer ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan