Admin Panel

Status
Niet open voor verdere reacties.

vlijmenaartjee

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2008
Ik wil graag mijn site online 'bewerkbaar' maken. Ik heb op diverse sites gezien dat je online kan inloggen en hiermee extra opties krijgt. Weet iemand hoe ik aan die code kan komen?

Gr Robin

Ik wil graag mijn site online 'bewerkbaar' maken. Ik heb op diverse sites gezien dat je online kan inloggen en hiermee extra opties krijgt. Weet iemand hoe ik aan die code kan komen?

Gr Robin

bedoel je PHP?
een login panel waarmee je extra dingen kunt zoals extra pagina's bekijken, personlijke instellingen kunt aanpassen etc etc ?

ik raad je aan om eens naar een cms te kijken.
Joomla!, phpnuke, mambo en nog vele anderen.
Daar log je op in en je maakt een pagina en iedereen ziet hem.
Je kan hem dan ook bewerken, verwijderen.
Dus je kan als het ware je hele website regelen vanaf de site zelf dus niet per se vanaf de ftp.

bedoel je PHP?
een login panel waarmee je extra dingen kunt zoals extra pagina's bekijken, personlijke instellingen kunt aanpassen etc etc ?

Ja inderdaad. Ik werk namelijk met twee andere jongens samen. Nu moeten we de hele tijd op mijn USB-stick werken. Als ik de optie kan maken dat je in kan loggen, kan iedereen er thuis aan werken zonder over bestanden te beschikken ;)

Ja inderdaad. Ik werk namelijk met twee andere jongens samen. Nu moeten we de hele tijd op mijn USB-stick werken. Als ik de optie kan maken dat je in kan loggen, kan iedereen er thuis aan werken zonder over bestanden te beschikken ;)

waar is dit project voor dan :) ?? (uit nieuwsgierigheid :P)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan